۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
۴۳ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی:

۴۳ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد

بیرجند-مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع نزدیک به ۴۳ میلیون لیتر ۴ فرآورده اصلی (بنزین، نفت سفید و نفت گاز) در استان خبر داد.

محمدرضا عابدانی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به توزیع بیش از به ۲۱ میلیون لیتر بنزین در ۱۵ روز اول سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: این رقم رشد بیش از ۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان نشان می دهد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همچنین حجم توزیع نفتگاز (گازوئیل) در ۱۵ روز ابتدایی سال را قریب به ۲۰ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: حجم مصرف نفتگاز در مقایسه با مدت مشابه پارسال نزدیک به دو درصد رشد در استان را نشان می دهد.

عابدانی همچنین از مصرف ۲ میلیون ۲۸۳ هزار و ۲۶۸ مترکعب CNG در استان در تاریخ یاد شده خبر داد و گفت: با مصرف این مقدار گاز سی ان جی ۲ میلیون و. ۲۸۳ هزار ۲۶۸ هزار لیتر در مصرف بنزین در استان صرفه جویی گردیده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: استان خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومترمربع دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ی سوخت مایع و ٢۵ جایگاه سی‌ان‌جی می باشد و تلاش همکاران منطقه سوخترسانی مستمر به مردم شریف استان و مسافرین عزیز می باشد.

شایان ذکر است، در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ (آخرین روز پارسال)، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شد که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

کد خبر: ۲۸۱٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha