۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
گردشگری با طعم غذاهای از یاد رفته
مدیریت زمان در سفر، کیفیت سفر را ارتقا می بخشد

گردشگری با طعم غذاهای از یاد رفته

یکی از مهمترین دغدغه های گردشگران،  دسترسی راحت به غذای ارزان و سالم با قیمت مناسب و پخت سریع است که شرکتی تحت عنوان " پری شاد" با برند پری نیک به تازگی دست به این اقدام جالب زده است

به گزارش بازار، پریا بیات لاری مدیر شرکت پریشاد گفت: هدف ما از این فعالیت تامین و تهیه غذای سالم با تلفیق غذای سنتی ایرانی برای بالا بردن سطح کیفیت غذای جامعه به خصوص جامعه گردشگری است که می تواند کیفیت و مدیریت زمان را در هنگام سفر بهبود ببخشد.
وی افزود: هدف اصلی ما در این فعالیت تولید فرآورده های پروتئینی فاقد هرگونه اسانس، مواد نگهدارنده و افزودنی است و تلاش میکنیم که از بهترین مواد اولیه به صورت تازه در محصولات استفاده کنیم.
مدیر شرکت پریشاد افزود: در همین راستا ما از کمترین میزان نمک، قند و چربی در این محصولات استفاده می‌کنیم و همه این محصولات دارای سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می‌باشند.
بیات لاری خاطر نشان کرد: بانوان ایرانی با توجه به افزایش فعالیت‌های اجتماعی زمان کمتری برای آشپزی و پخت و پز پیدا می کنند لذا با استفاده از محصولات این شرکت تنها در مدت زمان هفت دقیقه می‌توانند به عطر، طعم و کیفیت غذای اصیل ایرانی دست پیدا کنند.
مدیر شرکت پریشاد که خود را پایه گذار فست فود ایرانی می‌داند، گفت: تمامی غذاهای سنتی ایران از قبیل انواع خورشتها و غذاهای محلی با فرهنگ‌های مختلف در قالب فست فود ایرانی برای تمامی ذائقه ها گزینه قابل توجهی برای گردشگران ایرانی و خارجی است و امیدوارم بتوانیم در راستای تقویت گردشگری کشور خدمات قابل قبولی برای مردم کشورمان داشته باشیم.
لازم به توضیح است که این شرکت دانش بنیان در سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در عرصه محصولات غذایی با همراهی تعدادی از بانوان توانمند و مستعد در این حوزه آغاز کرده است.

کد خبر: ۲۸۱٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha