۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
ارائه وام ۵ ساله بیمه البرز با بالاترین سود و بازنشستگی

ارائه وام ۵ ساله بیمه البرز با بالاترین سود و بازنشستگی

به تازگی، بیمه البرز طرح سرمایه گذاری به نام شوکا راه اندازی کرده است.

به گزارش بازار، به تازگی، بیمه البرز طرح سرمایه گذاری به نام شوکا راه اندازی کرده است.

این طرح تا به الان با فروش بیش از ۳۰۰۰ میلیاردی توجه مردم را به خود جلب کرده است.آیا این طرح رکورد خواهد زد؟

کلیات طرح شوکا

کوتاه مدت بودن (۵ ساله)

ثابت بودن اقساط تا ماه آخر

بدون نیاز به مراجعه به بانک 

امکان دریافت مستمری مادام العمر

بدون پیش پرداخت، ضامن، چک و وثیقه

دارای دو نوع سود قطعی، تضمینی و مشارکتی

داشتن پوشش های بیمه عمر برای متقاضیان

بدون ریسک بازارهای مالی و سود بیشتر از بانک

و...

ویژگی های طرح شوکا

این طرح ۵ ساله شامل چهار بخش ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی است. هر فرد می تواند هر یک از مبالغ را انتخاب کند. اقساط هر طرح متفاوت بوده و می بایست تا ۵ سال پرداخت شود. در این مدت ۵ سال، برای بیمه گذار (متقاضی) پوشش های بیمه عمر نیز فعال شده و می تواند از آن ها استفاده کند. بعد از پایان پرداخت اقساط، مجموع مبلغ انتخاب شده همراه با سود قطعی و مشارکتی به متقاضی پرداخت خواهد شد.

سود قطعی و تضمینی در این طرح در مقایسه با بانک ها و دیگر شرکت های بیمه، بالاتر است. برآوردها نشان می دهد با توجه به امکان دریافت مستمری در طرح شوکا، بسیاری از متقاضیان خواستار دریافت یکجا وام هستند.

قرار است سود مشارکتی این طرح، هر مدت یک بار به متقاضیان اعلام شود. در نهایت، این مبلغ با اصل پول و سود قطعی جمع شده و به متقاضی پرداخت می گردد.

گفتنی است تمام مراحل افتتاح حساب و پرداخت اقساط کاملا آنلاین انجام می شود. وجه دیگر تمایز این طرح، پرداخت آنلاین وام با سودهای مشخص در کمترین زمان ممکن است. امکان انصراف از طرح نیز در اواسط پرداخت وجود دارد.

به گفته شرکت بیمه البرز، مستمری طرح شوکا به ۳۶ روش پرداخت می شود. متقاضی می تواند مدت پرداخت را انتخاب کرده و سپس شرکت بیمه مبلغ را ماهانه برای او واریز می کند. بالعکس متقاضی مبلغ را انتخاب کرده و شرکت بیمه طی مدت معینی مستمری را پرداخت خواهد کرد.

پوشش های طرح شوکا شامل پوشش های اصلی بیمه عمر است. پوشش فوت عادی، فوت بر اثر حادثه، بازپرداخت بدهی در صورت فوت بیمه گذار، نجات از زندگی، نقص عضو و بیماری های لاعلاج می باشد. شرکت بیمه البرز در صورت وقوع هر یک از موارد بالا، مبلغی معادل ۱ تا ۲ برابر سرمایه انتخابی پرداخت خواهد کرد.

پرداخت مستمری مادام العمر به چه معناست؟

بازنشستگی به معنی اخذ مستمری ماهانه است. به این معنی که فرد قادر به فعالیت نیست و نیاز دارد از شرکت مستمری دریافت کند. البته این مورد را هم اضافه کنم که دریافت مستمری هیچ ارتباطی با توقف فعالیت شغلی ما وجود ندارد. بلکه ممکن است یک مرد جوان که مشغول فعالیت است نیز مستمری شوکا بیمه البرز را اخذ کند. این طرح ۵ ساله است و تیتر به این معنی است که شما در ۵ سال می توانید برای ۳۰ سال سرمایه گذاری کرده و مستمری از شرکت بیمه دریافت کنید.

چه زمانی سود مشارکت به ما اعلام میشه و چرا مشخص نیست؟

همان طور که در بالا گفته شد، سازوکار طرح شوکا بیمه البرز به این صورت هست که سود مشارکت توسط شرکت بیمه اعلام میشه. این سود مانند “سود قطعی” مبلغ مشخصی نیست و با بالا رفتن تعداد بیمه گذاران افزایش پیدا میکنه. البته تمامی بیمه های عمر و سرمایه گذاری سود مشارکت متغیری دارند و این از ویژگی های این دست بیمه نامه هاست. اعلام سود مشارکت زمان مشخصی نداره اما قبل از واریز مبلغ دقیق در پورتفوی شخصی شما در سامانه بیمه البرز ثبت شده و به شما اعلام میشه.

اگر یک زمان نتوانستیم و یا پول کافی برای پرداخت قسط نداشتیم، از طرح حذف میشیم و پولمون از بین میره؟

خوشبختانه بیمه البرز فکر همه را جا کرده. در طرح شوکا بیمه البرز مانند شرایط اقساط جاهای دیگر مثل بانک، با نپرداختن از طرح حذف نشده و همچنان یک شوکایی باقی می مانید. طرح شوکا یک ویژگی به نام معوقه اقساط داره که با این امتیاز می توانید هر زمان پول کافی نداشتید بعدا پرداخت کنید. این ویژگی یکبار برای هر بیمه گذار امکان پذیر است.

آیا میشه در اواسط طرح انصراف داد و پول رو پس گرفت؟

در طرح شوکا بیمه البرز می تونید هر زمان خواستید از طرح انصراف بدید و پول شما با جریمه کسر شده بازپرداخت میشه. البته به دلیل استفاده از مزایای این طرح این کار توصیه نمیشه.

واریز سود قطعی و مشارکتی به چه صورتی انجام میشه؟

تمامی واریز سودها از طریق شماره شبا حساب شما پرداخت میشه و نیازی به حضور در بانک و شرکت بیمه البرز نیست. افتتاح حساب نیز مجازی و آنلاین بوده و پرداخت اقساط ماهانه نیز توسط لینک پرداخت کاملا برخط انجام می گیرد.

نمایندگی خاکی به خریداران طرح شوکا، هدیه نقدی ویژه ای اعطا خواهد کرد. ضمنا این طرح در مدت محدودی قابل اجراست.

برای اطلاع از جزییات کامل طرح وارد آدرس نمایندگی خاکی شوید و یا با شماره تلفن های ۰۲۱۴۴۴۰۵۵۱۲ و ۰۹۲۲۳۹۱۴۹۰۹ تماس حاصل نمایید.

برای ثبت نام در طرح شوکا می توانید از طریق سایت بیمه البرز اقدام نمایید. ضمنا می توانید قبل از خرید از مشاوره رایگان کارشناسان سایت هم بهره مند شوید.

کد خبر: ۲۸۱٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha