۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای گروه صنعتی ایران ترانسفو

نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای گروه صنعتی ایران ترانسفو

زنجان- نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این گروه صنعتی، قرار است یکم و دوم اردیبهشت ماه امسال برگزار شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی ایران ترانسفو، نخستین بوت‌کمپ رسانه‌ای گروه صنعتی ایران ترانسفو در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این گروه صنعتی، قرار است یکم و دوم اردیبهشت ماه امسال برگزار شود.

این بوت‌کمپ رسانه‌ای با موضوع "تولید محتوای خبرنگاری موبایلی" با حضور اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و واحدهای صنعتی بزرگ استان در سالن همایش شرکت ایران ترانسفو با حضور مدرس کشوری به طور رایگان برگزار خواهد شد. همینطور طبق تفاهم با اداره‌کل فنی وحرفه‌ای استان زنجان، قرار است در پایان این دوره، برای شرکت‌کنندگانی که حائز رتبه قبولی شدند، مدرک و گواهی معتبر صادر شود.

لازم به ذکر است؛ "بوت‌کمپ" یک دورۀ آموزشی فشرده برای یادگیری سریع مهارت‌ها است که فرد با شرکت در آن‌ها طی فرآیند منظم، دانش کاربردی را در زمینه‌ای مشخص به‌شکل تخصصی بدست می‌آورد و سپس می‌تواند به صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود؛ معمولاً بوت‌کمپ‌ها به‌صورت حضوری و تمام‌وقت برگزار می‌شود و به عبارتی دیگر هدف از بوت‌کمپ این است که در این دوره‌ کارآموزانی حضور داشته باشند که تاکنون در آن زمینه فعالیت حرفه‌ای نداشته‌اند و پس از گذراندن این دوره، بتوانند شغل متناسب با بوت‌کمپ موردنظرخود را پیدا کنند.

کد خبر: ۲۸۱٬۵۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha