۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
میانگین تاخیر پروازهای نوروزی هما به ۱۲ دقیقه کاهش یافت
مدیرکل روابط عمومی«هما»:

میانگین تاخیر پروازهای نوروزی هما به ۱۲ دقیقه کاهش یافت

میانگین تأخیر پروازها از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین سال جاری ۱۲ دقیقه‌ بود که نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش بازار، حسام قربانعلی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ همه تلاش کارکنان هما کاهش تاخیر پروازهای این ایام بود، گفت: میانگین تأخیر پروازها از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین سال جاری ۱۲ دقیقه‌ بود که نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی به تعداد صندلی ارائه شده در پروازهای نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت‌: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در بازه زمانی عملیات نوروزی، نزدیک به ۱۴۵ هزار و ۱۵۲ صندلی در مسیرهای داخلی و بین‌الملی عرضه کرده است.

مدیرکل روابط عمومی هما افزود: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در شبکه پروازهای "هما"، تعداد ۹۵۶ پرواز برنامه ای رفت و برگشت و ۱۴۵ پرواز فوق العاده در ایام نوروز ۱۴۰۳ انجام داد.

به گفته قربانعلی؛ “هما” در سفرهای نوروزی ۷۳۰ پرواز برنامه ای و ۶۸ پرواز فوق العاده داخلی انجام داد و در این مدت ۷۴ هزار و ۷۴۰ صندلی عرضه کرد که با توجه به همزمانی این ایام با ماه مبارک رمضان، ‌مسیر تهران به مشهد و بالعکس بیشترین تقاضا را داشت.

وی به عملکرد “هما” در پروازهای بین‌المللی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز، مسیر نجف، بیشترین تقاضا را داشت و ۴۴ پرواز رفت و برگشت در این مسیر توسط "هما" انجام پذیرفت.

به گفته قربانعلی در مدت عملیات نوروزی جمعا ۷۰ هزار و ۴۱۲ صندلی در پروازهای بین‌المللی عرضه و ‌۳۰۳ پرواز برنامه‌ای و فوق العاده در مسیرهای بین‌المللی انجام شد.

کد خبر: ۲۸۱٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha