۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
تخفیف ویژه!!! فقط با یک میلیون دکوراسیون خونت رو تغییر بده.

تخفیف ویژه!!! فقط با یک میلیون دکوراسیون خونت رو تغییر بده.

همیشه برای تغییر دکوراسیون خانه نیاز به تغییرات بزرگ و هزینه زیاد نیست. گاهیفقط با کمی تغییرات جزئی و با هرینه خیلی کمتر میتوان دکوراسیون خانه را تغییر داد.

به گزارش بازار، یکی از لوازمی که در دکوراسیون خانه ما ایرانی ها خیلی اهمیت دارد، فرش هست. آیا تا به حال پس از ورود به اتاقی حس کرده اید که یک چیز کم است؟ شاید تمام حس موجود در آن اتاق وابسته به یک عنصر خاص باشد که وجود ندارد. ممکن است که اتاق به فرش نیاز داشته باشد. هر متخصصی می داند که نوع مناسب فرش در یک اتاق بازتاب زیادی روی مخاطبین داشته و انتخاب فرش اشتباه برای هر نوع محیطی می تواند اثرات نامطلوب زیادی بر روی بیننده بگذارد. فرش‌ها خصوصیات مختلفی را دارند که از نظر طراحی داخلی به روشنایی یک اتاق کمک زیادی می کند.

متاسفانه امروزه بدلیل افزایش خیلی زیاد قیمت فرش دیگر امکان خرید آن برای بیشتر خانواده ها میسر نیست و مردم قادر به پرداخت هزینه های بالا خرید فرش نیستند. ولی نگران نباشید چاره کار استفاده از روفرشی کشدار جدید طرح فرش هست.

روفرشی کشدار یک نوع روفرشی از جنس پارچه مخمل شانل با تراکم و کیفیت بالاست. دور تا دور این روفرشی کشدوزی شده و همچنین چندین کش دیگر بسته به ابعاد روفرشی در زیر آن قرار دارد. وجود این کش ها باعث میشه روفرشی بصورت کامل کاور فرش شود و روی فرش به هیچ وجه جمع نشود.

یکی از دلایلی که باعث میشه سراغ روفرشی کشدار بریم داشتن بیش از 1300 طرح و رنگ مختلف است. این طرح ها بصورت فرشهای ماشینی مدرن، اسلیمی و فرش های مدل قدیمی قابل سفارش هست. که قابل تولید در هر سایز و اندازه ای می باشد.

نکات اصلی خرید روفرشی کشدار

 خرید روفرشی کشدار هم مثل بسیاری از اجزای دکوراسیون خانه نیاز به دقت و تامل بسیار دارد. البته تنوع در این بازار به حدی زیاد است که انتخاب نهایی به رنگ و جنس دلخواه شما بستگی دارد. برخی دوست دارند از رو فرش کش دار طرح‌دار استفاده کنند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند، روفرشی ساده و همرنگ دکوراسیون را به خانه ببرند. انتخاب شما هر  کدوم که هست، باید به برخی نکات ضروری در مورد آن توجه کنید.

تخفیف ویژه!!! فقط با یک میلیون دکوراسیون خونت رو تغییر بده.

  •  توجه به جنس پارچه روفرشی: جنس پارچه شاید در ظاهر اهمیت چندانی نداشته باشد؛ اما یک انتخاب درست به شما کمک می‌کند روفرشی را به راحتی شسته و بارها از آن استفاده کنید. برخی از جنس‌های انتخابی برای تولید روفرشی به‌گونه‌ای است که سخت شسته یا خشک می‌شود. این مساله باعث می‌شود تا هنگام استفاده مداوم از آن، با مشکل روبرو شوید.
  • روفرشی با اندازه مناسب: اگر سایز آن کوچک باشد، باعث زود کثیف شدن فرش و ازبین‌رفتن آن می‌شود و عملاً استفاده از روفرشی بی‌فایده خواهد بود. اگر هم زیاد بزرگ باشد  بخاطر سر خوردن ظاهر و دکوراسیون خانه شما را از شکل می‌اندازد.
  • اگر انتخاب شما روفرشی‌ کشدار ضخیم است، بهتر است سراغ جنس مخمل یا دوشانل بروید که در مدل‌های روفرشی ضخیم جنس بهتری دارند. اگر ترجیح‌ شما استفاده از روفرشی‌های نازک‌و طرح‌دار مدرن است که این روزها بیشتر طرفدار دارد، هنگام خرید به جنس آن خوب دقت کنید که از بافت متراکم در آن استفاده شده باشد.
  • پارچه‌های پلی‌استر معمولا وزن کمتری دارند و راحت‌تر قابل شست‌وشو و جابه‌جایی هستند. البته این مساله را هم باید درنظر داشته باشید که هر چقدر پارچه روفرشی سبک‌تر باشد، راحت‌تر کناره‌های آن لوله می‌شود. اگر روفرشی سبک را انتخاب کردید، می‌توانید چهار طرف آن را با یک کش و به‌صورت ظریف به فرش ببندید تا از لوله شدن آن جلوگیری شود.

مشتریان محترم جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص خرید روفرشی کشدار می‌توانند در فضای مجازی از طریق تلگرام، واتساپ و ایتا با شماره 09302653532 و یا بصورت تماس تلفنی با همین شماره با مجموعه تولیدی روفرشی کشدار روفرشا در ارتباط باشند.

تخفیف ویژه!!! فقط با یک میلیون دکوراسیون خونت رو تغییر بده.

کد خبر: ۲۸۱٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha