۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
طرح سفرهای نوروزی تا بعد از تعطیلات عیدفطر ادامه دارد
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی:

طرح سفرهای نوروزی تا بعد از تعطیلات عیدفطر ادامه دارد

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: بازگشت مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عیدفطر ادامه دارد.

به گزارش بازار، سید کمال هادیانفر معاون حمل ونقل وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه بازگشت مسافران نوروزی همچنان ادامه دارد گفت: طبق پیش بینی های که انجام شده بازگشت مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات عید فطر ادامه دارد بنابراین تمهیدات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در این مدت سرویس های فوق العاده در تمامی بخش های حمل ونقلی از جمله اتوبوس و هواپیما در نظر گرفته شده است و مشکلی از لحاظ جابه جایی و یا بازگشت مسافران برای شهرهای مبدا خود وجود ندارد.

هادیانفر اظهار کرد: خوشبختانه طبق توصیه های لازم مبنی بر تهیه بلیت، مسافران بلیت های خود را تهیه کرده اما در صورتی که مسافری بلیت نداشته باشد با توجه به تمهیدات لازم برای تمامی شقوق بلیت در شهرهای مختلف وجود دارد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در نوروز امسال شاهد رشد ۳ درصدی جابه جایی مسافران از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی هستیم گفت: پیش از این پیش‌بینی می‌شد که ۳ تا ۵ درصد سفرها در نوروز امسال افزایش یابد اما به دلیل شرایط جوی میزان سفرها کاهش یافته است.

هادیان فر گفت: در گفت و گو با مردم در راه آهن و فرودگاه خوشبختانه شاهد رضایت‌مندی آن ها از حمل و نقل ریلی بودیم و میزان تاخیر قطارها بسیار ناچیز بوده است.

کد خبر: ۲۸۱٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha