۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
ساخت ۶ بیمارستان و یک ورزشگاه در سال جاری آغاز می‌شود
مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها:

ساخت ۶ بیمارستان و یک ورزشگاه در سال جاری آغاز می‌شود

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: امسال در کنار تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه، ساخت ۶ بیمارستان و یک ورزشگاه دیگر نیز توسط سازمان آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از برنامه احداث چندین بیمارستان جدید و یک ورزشگاه که طرح آنها در سال گذشته به اتمام رسید در سال جاری خبر داد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در کنار تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه که شامل بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج، بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت، بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری، بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر، بخش الحاقی بیمارستان تالش با ۴۰ تخت، بخش الحاقی بیمارستان لنگرود با ۴۰ تخت، و همچنین ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد و ورزشگاه ۵ هزار نفری بناب می‌شود، احداث چندین بیمارستان را در سال جاری در برنامه دارد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی توضیح داد: پروژه‌هایی که در سال جاری احداث آنها توسط سازمان مجری آغاز می‌شود شامل بیمارستان ۳۵۰ تختی حضرت ابوالفضل در بهارستان استان تهران، بیمارستان ۱۱۰ تختی عسلویه، بیمارستان ۲۲۰ تختی شهر پرند، توسعه بیمارستان تاکستان از ۹۰ تخت به ۱۹۰ تخت، احداث بیمارستان ۳۵۰ تختی بهارستان اصفهان، و احداث بیمارستان ۲۲۰ تختی سهند است.

نبیان ادامه‌داد: در سال جاری احداث ورزشگاه شهرستان شاهین‌شهر و می‌مه استان اصفهان نیز در برنامه قرار گرفته است.

گفتنی است، بر اساس آمارها سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی بیش از ۲۵۱ بیمارستان با ۲۴ هزار و ۴۴۳ تخت را ساخته و تحویل بهره‌بردار داده است.

کد خبر: ۲۸۱٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha