۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
افزایش ۲ برابری تولید شکر در مجموعه هفت تپه
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان:

افزایش ۲ برابری تولید شکر در مجموعه هفت تپه

اهواز- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان گفت: میزان تولید شکر در مجموعه هفت‌تپه افزایش ۲ برابری داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان، عبدعلی ناصری با اشاره به افزایش دو برابری تولید شکر در کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: پیش‌ بینی می‌ شود تا پایان فصل برداشت، بیش از ۶۰ هزار تُن شکر در این مجموعه تولید شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان با اشاره به پیشرفت‌ های چشمگیر هفت‌ تپه گفت: تاکنون با برداشت ۵۲ درصدی مزارع نیشکر، بیش از ۳۲ هزار تُن شکر تولید شده است.

ناصری خروج از رکود و رسیدن به توسعه پایدار در هفت‌ تپه را نتیجه «مشارکت و همدلی» کارگرانی برشمرد که با تلاش‌های جهادی، زمینه را برای «جهش تولید» در سال جدید مهیا کرده‌اند.

وی ادامه داد: از آغاز برداشت نیشکر در سال گذشته تا امروز، بیش از ۴۱۱ هزار تُن نیشکر در این کشت و صنعت برداشت شده و تا پایان عملیات برداشت در اردیبهشت ماه امسال، به بیش از ۸۰۰ هزار تُن خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه‌ های توسعه‌ ای هفت‌ تپه از جمله افزایش ظرفیت تولید، نوسازی تجهیزات و ماشین‌ آلات و رسیدن به توسعه پایدار پرداخت و بیان کرد: با تداوم روند فعلی در سایه مشارکت و تلاش همه کارکنان، شاهد درخشش و پیشرفت روزافزون این شرکت نیشکری خواهیم بود.

ناصری همچنین از برنامه‌ های این شرکت برای رسیدن به تولید حداکثری شکر و فعال‌ کردن همه ظرفیت‌ های غیرنیشکری خبر داد و گفت: در کنار تولید شکر، محصولات غیرنیشکری هفت‌تپه نیز روند مطلوبی را طی می‌ کنند؛ روندی که در مدیریت بخش خصوصی متوقف شده بود. کشت مرکبات در سطح ۲۰ هکتار، راه‌ اندازی حوضچه های پرورش ماهی، گلخانه‌ ها، تاکستان، پرورش بلدرچین و دامداری ۶۷۷ رأسی از جمله این طرح‌ ها است که در این واحد نیشکری فعال شده و رضایتمندی کارگران و کارکنان را به دنبال داشته است.

کد خبر: ۲۸۱٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • گمنام IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      به چه قیمتی این شرکت میخاد افزایش دوبرابری تولید شکر داشته باشه؟؟ سنوات های معوقه کارگرها روپرداخت نکرده ومثل برده‌ از کارگرها کارمیشه
    • حسین اهوازی US ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      پس چرا شکر توی بازار نیست؟
    • دانش US ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
      0 0
      من خودم کارگر شرکت نیشکر هفت تپه هستم اینقدر ب کارگرا اونجا ظلم میشع و نی میبرن بیشترین سواد همون کارگرا دزفول وشرافت واسشون انجام میدن عربا که اونجا کار نمیکنن بعد با حقوق ناچیزی خدا این شرکت نابود کنع که ب دست این آدمها افتاد