۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳
تخصیص ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون اعتبار برای توسعه و بهسازی مجتمع تجاری اروند
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه اروند:

تخصیص ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون اعتبار برای توسعه و بهسازی مجتمع تجاری اروند

خرمشهر- امانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند از هزینه کرد ۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان برای تکمیل، تجهیز، توسعه و بهسازی مرکز خرید اروند(کنزالمال) خبر داد.

احمد امانی در گفتگو با خبرنگار بازار در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و با نگاه ویژه به توسعه و رونق کسب و کار در منطقه، طی سال گذشته ۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند صرف بهسازی، تجهیز و توسعه مرکز خرید اروند(کنزالمال) شد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از مهم ترین اهداف این شرکت حمایت از سرمایه به سمت توسعه پایدار است، توضیح داد: از آنجایی که برای ایجاد اشتغال پایدار باید بنگاه‌های کوچک و متوسط پشتیبانی شوند، رفع مشکلات مرکز خرید اروند که یکی از ظرفیت های خوب اقتصادی و گردشگری منطقه محسوب می شود در دستور کار شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه اروند افزود: احداث خط فشار متوسط برق، تقویت و اصلاح سیستم پمپاژ آب، اصلاح و ساماندهی سیستم اطفاء حریق، اصلاح و ساماندهی سیستم برق اضطراری و دیزل های ژنراتور، اجرای پروژه کابل فیبر نوری، اجرا و ارتقای سطح سیستم روشنایی راهروها، به روز رسانی و ساماندهی تابلوهای برق داخلی مجتمع تنها بخشی از گام های برداشته شده در مرکز خرید اروند است.

امانی، عایق کاری و تعمیرات سقف مجتمع را از جمله کارهای انجام شده در این مرکز تجاری عنوان کرد و گفت: اصلاح و تعمیرات سرویس های بهداشتی، لایروبی و ساماندهی سیستم فاضلاب و دفع آب های سطحی و راه اندازی دوربین های نظارتی و امنیتی بازار از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت تا قبل از پایان سال بود که شرایط رفاهی برای گردشگران و شهروندان در ایام نوروز بیش از پیش فراهم شود.

لازم به ذکر است، مجتمع تجاری اروند (کنزالمال) از مقاصد اصلی خرید منطقه آزاد اروند محسوب می‌شود. این بازار تنوع بی‌ نظیری از کالاهای مختلف را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌کند و به همین منظور هر ساله در ایام نوروز و تعطیلات مورد توجه ویژه گردشگران قرار می گیرد.

کد خبر: ۲۸۱٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha