۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۱
آمادگی ناوگان عمومی جاده‌ای برای جابه‌جایی مسافران در تعطیلات عید فطر
معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد

آمادگی ناوگان عمومی جاده‌ای برای جابه‌جایی مسافران در تعطیلات عید فطر

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از آمادگی ناوگان عمومی جاده‌ای برای جابه‌جایی مسافران در تعطیلات عید فطر خبر داد.

به گزارش بازار، حمیدرضا شهرکی ثانوی معاون حمل و نقل این سازمان اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده، از حداکثر توان و ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری به کار گرفته می شود و ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها با برگزاری جلسات با تشکل‌های صنفی بخش مسافر و شرکت‌های سرشبکه و زیرمجموعه آنها، با هدف افزایش بهره‌وری ناوگان در قالب برقراری سرویس های فوق العاده و تنظیم برنامه زمانبندی حرکت ناوگان به منظور ارائه خدمات مناسب و در دسترس به مسافرین و فراهم کردن شرایط پیش فروش حداکثری، هماهنگی و همکاری لازم انجام می‌شود.

شهرکی خاطرنشان کرد: نمایندگان ادارات استان ها در پایانه های مسافربری در ایام اجرای طرح حضور مداوم و مستمر داشته و ضمن نظارت بر عملیات حمل و نقل، عملکرد شرکت ها در اجرای لیست انتظار و درج QR کد بر روی بلیت مسافرین و اطلاع رسانی مناسب و آگاهی سازی مسافران از اجرای این طرح ها را بررسی و نظارت می کنند.

وی افزود: راه اندازی میز ارتباطات مردمی در پایانه های عمومی مسافری و استقرار کارکنان آموزش دیده و آشنا به حقوق مسافرین به منظور پاسخگویی سریع و موثر به مسافرین حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای با هدف کسب رضایتمندی حداکثری خدمات گیرندگان بخش از دیگر اقدامات در این ایام است.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین بیان کرد: راه اندازی قرارگاه عملیاتی در محل دفاتر نمایندگی سازمان در پایانه های عمومی مسافری و استقرار نمایندگان شرکت‌های نرم افزاری فروش بلیت و تشکل های صنفی بخش حمل‌ونقل مسافر مبنی بر بارگذاری حداقل ۸۰ درصدی ظرفیت ناوگان در سامانه های فروش و پیش فروش اینترنتی بلیت، ازسوی ادارات استانی اقدام و پیگیری می‌شود.

شهرکی ثانوی تأکید کرد: تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل در اعمال دقت نظر بیشتر هنگام بررسی و ارایه تاییدیه سلامت فنی وسایل نقلیه مسافربری قبل از اعزام به سفر در محل پایانه‌های مسافری از طریق نمایندگان اداره کل مستقر در دفاتر نمایندگی و استمرار بازرسی‌های ویژه در این ایام، انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۸۱٬۲۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha