۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان زنجانی خریداری شد

زنجان- ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: خرید گندم از ۲۰خرداد ماه در استان آغاز و تاکنون بیش از ۱۸ هزار تن گندم به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان خریداری شده است.

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار، به خرید گندم از کشاورزان زنجانی اشاره کرد و گفت: خرید گندم از ۲۰خرداد ماه در زنجان آغاز شده و تاکنون بیش از ۱۸ هزار تن گندم به صورت تضمینی و توافقی از کشاورزان خریداری شده است.

وی اظهار کرد: بیش از پنج میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران در استان زنجان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: تاکنون برداشت گندم در استان نشان می دهد کیفیت گندم متوسط است و این هم به علت شرایط آب و هوایی و اقلیمی بوده است.

ایزدی با بیان اینکه ۴۵ مرکز برای خرید گندم از کشاورزان پیش بینی شده است، تاکید کرد: ظرفیت استاندارد سیلوهای استان به بیش از ۳۰ هزار تن افزایش یافته و مشکلی برای ذخیره گندم در سیلوهای استان وجود ندارد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم  از کشاورزان خریداری شود و شهرستان خدابنده در سطح استان بیشترین تولید گندم را دارد و بیشترین خرید هم مربوط به این شهرستان است. 

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، تصریح کرد: طی سالجاری مبارزه با سن گندم توسط کارشناسان کشاورزی به خوبی انجام شد.

کد خبر: ۲۸٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha