۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
مدل‌های مشارکت مردم در تولید انبوه مسکن آسیب‌شناسی می‌شود

مدل‌های مشارکت مردم در تولید انبوه مسکن آسیب‌شناسی می‌شود

نخستین نشست کارگروه مشارکت و انبوه‌سازی با هدف مشارکت مردم در تولید انبوه مسکن و آسیب‌شناسی مدل‌های گذشته مشارکت، در سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد.

به گزارش بازار، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تشکیل کارگروه مشارکت و انبوه‌سازی و برگزاری اولین نشست این کارگروه در این سازمان با هدف مشارکت مردم در تولید انبوه مسکن خبر داد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: این کارگروه با دستور وزیر راه و شهرسازی و به منظور بررسی و آسیب‌شناسی مدل‌های گذشته مشارکت در ساخت مسکن و در راستای رسیدن به ایده‌های تازه در مشارکت با مردم برای تولید انبوه مسکن برگزار شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سازمان ملی زمین و مسکن تجربیاتی در خصوص مشارکت در ساخت مسکن داشته که برخی از این تجربیات موفق بوده‌اند و باید در آینده از این تجربیات بهره برد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، در این نشست علاوه بر مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، مدیران عامل صندوق ملی مسکن، شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، بانک مسکن، سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، سازمان نظام مهندسی کشور، شرکت آزمایشگاه فنی و مکنیک خاک و شرکت سرمایه‌گذاری مسکن حضور داشتند.

کد خبر: ۲۸۱٬۲۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha