۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان
معاون صندوق بیمه‌ای حوادث طبیعی ساختمان اعلام کرد

افزایش سقف پرداخت خسارت صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان

معاون صندوق بیمه‌ای حوادث طبیعی ساختمان گفت: سقف پرداخت خسارت نسبت به سال ۱۴۰۲ برای امسال افزایش قابل توجهی پیدا کرده است به طوری که از حدود ۳۰ میلیون تومان به ۹۵ میلیون تومان رسیده است.

به گزارش بازار، ناصر یارمحمدیان عضو هیات عامل و معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان گفت: خوشبختانه سقف پرداخت خسارت نسبت به سال ۱۴۰۲ برای امسال افزایش قابل توجهی پیدا کرده است به طوری که از حدود ۳۰ میلیون تومان به ۹۵ میلیون تومان رسیده است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: متناسب با افزایش سقف پرداخت صندوق حق بیمه نیز به این صورت است که امسال مجموع حق بیمه صندوق حوادث طبیعی ساختمان ۳۰۰ هزار تومان در بودجه ۱۴۰۳ تعیین شده که از ۳۰۰ هزار تومان حدود ۹۰ هزار تومان بر عهده مالکان است که از طریق قبوض برق توانیر آن را وصول و به خزانه واریز می‌کند.

یارمحمدیان همچنین اظهار کرد: حال این که توانیر این مبلغ را به شکل وصول می‌کند معمولا به این صورت است که در قبوض ماهانه به شکل برابر مبلغ را تقسیم می‌کند یعنی ۹۰ هزار تومان را اگر به شکل ماهانه بخواهد دریافت کند ماهی ۷ هزار و ۵۰۰ تومان از مالک مسکونی دریافت خواهد کرد.

کد خبر: ۲۸۱٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha