۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴
ایجاد ۲۶ هزار شغل در استان قزوین
طی سال ۱۴۰۲ صورت گرفت؛

ایجاد ۲۶ هزار شغل در استان قزوین

قزوین- رحیمی‌نیارکی، معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین از ایجاد ۲۶ هزار و ۱۳۰ شغل در استان قزوین در سال ۱۴۰۲ خبر داد

محمدمهدی رحیمی‌نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار از ایجاد ۲۶ هزار و ۱۳۰ شغل در استان قزوین در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: بر مبنای مدل زیست‌بوم ملی اشتغال و ایجاد یک‌میلیون شغل در کشور در سال ۱۴۰۲ تعهد اشتغال دستگاه‌های اشتغال‌زای استان قزوین در سال ۱۴۰۲حدود ۱۹ هزار و ۱۷ نفر بود.

وی اضافه کرد: بنابراین با تولید ۲۶ هزار و ۱۳۰ شغل در استان قزوین در ۱۲ ماهه پارسال تعهد اشتغال استان قزوین در سال گذشته ۱۳۷ درصد محقق شده است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه بهترین عملکرد در ایجاد شغل مربوط به شهرستان قزوین است، گفت: شهرستان قزوین علی‌رغم داشتن بیشترین تعهد با ۱۲۱ درصد تحقق بهترین عملکرد را در میان شهرستان‌ها داشته است.

رحیمی‌نیارکی ادامه داد: همچنین شهرستان تاکستان با تحقق ۹۹ درصدی تعهد اشتغال‌زایی خود دارای پایین‌ترین عملکرد در میان شهرستان‌های شش‌گانه استان قزوین بوده است.

وی درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی مختلف در حوزه ایجاد اشتغال هم عنوان کرد: دستگاه هایی نظیر سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی، اداره‌کل راه و شهرسازی و بنیاد برکت (وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام) دارای بیشترین تعهدات در استان و همچنین بهترین عملکرد در میان دستگاه‌های اشتغال‌زای استان بوده‌اند.

کد خبر: ۲۸۰٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha