۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس در خرداد ۱۴۰۳ تکمیل و افتتاح می‌شود
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس در خرداد ۱۴۰۳ تکمیل و افتتاح می‌شود

محبت خواه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس در خرداد امسال تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ‌بخشی از برنامه‌های آن شرکت را در پردیس با توجه به شعار سال، "جهش تولید با مشارکت مردم" تشریح کرد و به عملکرد آن شرکت در بخش مسکن مهر پرداخت.

محبت‌خواه در خصوص تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در آن شهر جدید، توضیح داد: حدود ۳۰ هزار واحد مسکن مهر از ابتدای دولت سیزدهم در پردیس باقی مانده‌بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی و همراهی و پشتیبانی وزیر راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن بخش عمده‌ای از آن واحدها به تعداد ۱۶ هزار واحد در دو مرحله و در آبان و اسفند تکمیل و تحویل متقاضیان شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه‌داد: تلاش خواهیم کرد تا در سال جاری هر سه ماه یک بار چندین هزار واحد را تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهیم.

محبت‌خواه تصریح‌کرد: با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

این مقام مسئول توضیح داد: در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

محبت‌خواه با تأکید بر اینکه کارگاه‌های ساخت مسکن در شهر جدید پردیس شبانه روزی و سه شیفت در حال فعالیت است، اظهار امیدواری کرد تا در سال ۱۴۰۳ مانند سال ۱۴۰۲ که سال سازندگی و ساخت و ساز در پردیس بود، کار تکمیل واحد و تحویل آنها به مردم با قوت بیشتری تداوم یابد.

کد خبر: ۲۸۰٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha