۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کاهش ۴ درصدی میزان تردد در جاده‌های زنجان
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان اعلام کرد؛

کاهش ۴ درصدی میزان تردد در جاده‌های زنجان

زنجان- رئیس مرکز مدیریت راههای استان زنجان گفت: میزان تردد در جاده های استان زنجان در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش دارد.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان،محمد محمدی گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه امسال، تردد ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۳۰ خودرو در جاده‌های استان ثبت شد و این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۳۴۴ خودرو بود که کاهش ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه میزان ورودی خودروها به استان زنجان در سیزدهم فروردین ماه ۵۰ هزار و ۵۶۴ تردد بوده است، اظهار کرد: تعداد خروجی خودروها نیز۵۴ هزار و ۷۷ خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲.۱ درصد افزایش دارد.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نجان گفت: با توجه به آمارهای ارائه شده از ۲۴ اسفند سال گذشته تا سیزدهم فروردین ماه امسال، آزادراه زنجان به قزوین با ۶۱۳ هزار و ۲۳۵ بیشترین تردد را ثبت کرده است.

محمدی تاکید کرد: بر اساس اعلام راهداری ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال و این مسیرها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

کد خبر: ۲۸۰٬۶۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha