۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
رشد ۳ درصدی جابه جایی مسافران در ایام نوروز
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد

رشد ۳ درصدی جابه جایی مسافران در ایام نوروز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: جابه جایی مسافران از ابتدای ۲۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ماه در حمل ونقل هوایی به بیش از دو و نیم میلیون نفر رسید.

به گزارش بازار، سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال شاهد رشد ۳ درصدی جابه جایی مسافران از طریق ناوگان حمل ونقل عمومی هستیم گفت: پیش از این پیش‌بینی می‌شد که ۳ تا ۵ درصد سفرها در نوروز امسال افزایش یابد اما به دلیل شرایط جوی میزان سفرها کاهش یافته است.

هادیان فر گفت: پیک برگشت سفرهای نوروزی شروع شده است. در گفت و گو با مردم در راه آهن و فرودگاه خوشبختانه شاهد رضایت‌مندی آن ها از حمل و نقل ریلی بودیم و میزان تاخیر قطارها بسیار ناچیز بوده است.

هادیان فر با بیان اینکه از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، بیش از ۲۰ هزار پرواز انجام شده است، افزود: در همین مدت بیش از ۲.۵ میلیون مسافر در فرودگاه‌های کشور اعزام و پذیرش شده اند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:تاکید ما از پیش از شروع سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ بر فروش بلیت هواپیما در این ایام طبق نرخ مصوب و توصیه ما به مسافران نیز تهیه همزمان بلیت رفت و برگشت پیش از شروع سفر بوده است.

کد خبر: ۲۸۰٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha