۱۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
۱۵۶۹ خودرو شوتی در نوروز ۱۴۰۳ توقیف شد
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

۱۵۶۹ خودرو شوتی در نوروز ۱۴۰۳ توقیف شد

رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی در سراسر کشور ۱۵۶۹ خودرو قاچاق بر معروف به شوتی توقیف شده است.

به گزارش بازار، سردار حسین رحیمی، اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی در تعطیلات نوروزی با تشکیل قرارگاه امین طرح‌های مختلفی را در حوزه مقابله با جرایم و مفاسد اقتصادی و با تمرکز بر احتکار کالا، خودروهای قاچاق بر معروف به خودروهای شوتی اجرا می‌کند و در این رابطه از ابتدای تعطیلات نوروزی تعداد ۱۸۲ پرونده در حوزه مقابله با جرایم اقتصادی تشکیل و ۲۰۱ نفر نیز در این خصوص دستگیر شده است.

وی با اشاره به تشکیل ۲۳۰۳ پرونده در حوزه مقابله با قاچاق کالا در سراسر کشور از ابتدای تعطیلات نوروزی، افزود: در این مدت ۱۵۶۹ خودرو قاچاق بر معروف به خودروهای شوتی در نقاط مختلف کشور توقیف شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با تاکید براینکه مقابله با جرایم اقتصادی تعطیل شدنی نیست و در این مدت تیم‌های بازرسی از ۶۱۳۷ نشان گاه اقتصادی و واحدهای عرضه کالا بازدید کردند، افزود: در این زمینه ۱۳۹پ رونده تشکیل و ۱۴۲ نفر به اتهام احتکار و دیگر جرایم اقتصادی دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: به منظور بهره گیری هر چه بیشتر از مشارکت مردم و برخورد همه جانبه با جرایم و مفاسد اقتصادی هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در خصوص قاچاق کالا و ارز، قاچاق سوخت، اخلال در نظام اقتصادی، احتکار، رشا و ارتشا، اختلاس، پولشویی، زمین خواری، فرار مالیاتی، جرایم گمرکی، خودروهای شوتی، جرایم مالی، بانکی، بیمه، بورس، و سرومایه و سایر جرایم اقتصادی را با شماره ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کد خبر: ۲۸۰٬۵۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha