۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
۱۱ معدن راکد کرمانشاه فعال شد/ برنامه ریزی برای احیای ۲۰ معدن
رئیس سازمان صمت کرمانشاه:

۱۱ معدن راکد کرمانشاه فعال شد/ برنامه ریزی برای احیای ۲۰ معدن

کرمانشاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۱۱ معدن غیرفعال استان با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون فعال شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صمت کرمانشاه،  محسن دارابی افزود: ۱۱ معدن غیرفعال استان با سرمایه‌گذاری ۱۸ میلیارد تومان از ابتدای امسال تاکنون فعال شده که این معادن شامل مرمریت، فلدسپات، سنگ لاشه، سیلیس و بیتومین است که استخراج سالانه آن‌ها ۳۵۰ هزار تن برآورد می شود.

وی اظهار داشت: این معادن که در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، کنگاور، سنقروکلیایی، هرسین، پاوه، صحنه و گیلانغرب قرار دارد، برای ۶۴ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کردند.

رئیس سازمان صمت کرمانشاه گفت: امسال برای فعال سازی ۲۰ معدن در سطح استان برنامه ریزی کرده ایم که تاکنون بیش از ۵۰ درصد آن محقق شده است.

دارابی، احیا واحدهای تولیدی را یکی از برنامه های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: ۱۴۴ واحد صنعتی و معدنی استان با سرمایه‌گذاری بیش از هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال امسال احیا می‌شود.

وی افزود: برای احیا و تقویت این واحدها ۶ هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاران هزینه می کنند و بیش از هزار و ۵۷۹ میلیارد تسهیلات ریالی و ۱۶۰ میلیون یورو پرداخت و تامین می‌شود.

کد خبر: ۲۸٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha