۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
پولستار رقیب ب ام و، مرسدس بنز و پورشه می شود| محصولات لوکس ولوو در راه نمایشگاه نیویورک
بازار خبر می دهد؛

پولستار رقیب ب ام و، مرسدس بنز و پورشه می شود| محصولات لوکس ولوو در راه نمایشگاه نیویورک

پولستار هدف رقابت با برندهای پورشه، مرسدس بنز و ب ام و را دارد، از همین رو مدل ۳ را جهت رقابت با ب ام و آی ایکس طراحی کرده است، این برقی ساز سوئدی به دنبال جنگ با تسلا و بی وای دی نیست.

بازار؛ گروه خودرو: پولستار با مدل های جدید به نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک می رود، پولستار به عنوان برند لوکس شرکت خودروسازی ولو طی چند سال اخیر جایگاه مناسبی برای خودرو در بازارهای جهانی ایجاد کرده است. شرکت خودروسازی ولوو یکی از محصولات جدید خود یعنی پولستار ۲ را دیفرانسیل عقب به بازار عرضه خواهد کرد، ولوو در حال تولید محصولات پولستار ۵، جی تی و پولستار ۶ در کلاس رودستر است.

پولستار تا کنون جدول زمان بندی یا جزئیات بیشتر از محصولات جدید خود جهت رونمایی ارائه نکرده است، مدل های جدید پولستار نسبت به سایر محصولات قدیمی دارای سیستم تعلیق سفت تر، لاستیک های چسبنده تر و ظاهری متفاوت از نسل های قبلی جهت بهبود عملکمرد انتخاب کرده است. پولستار ۲ نسل قبل ۴۷۶ اسب بخار قدرت داشت، این خودرو سدان در نسل جدید خود با کاهش ارتفاع و استفاده از لاستیک های پیرلی می تواند هندلینگ مناسبی با ۲۷۰ اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار دهد.

مدیران ارشد پولستار: باتوجه به فروش میلیونی برندهای تسلا و بی وای دی توان رقابت با آن ها را نداریم

پولستار با کدام خودروسازان رقابت می کند؟

باتوجه به اینکه فروش خودروهای تمام برقی در بازار آمریکا با کاهش مواجه شده؛ چالش تازه ای برای خودروسازان جهت تولید محصولات جدید ایجاد کرده است. نرخ بهره و قدرت اقتصادی مشتریان در این بازار از پارامترهای مهم در انتخاب خرید خودروهای الکتریکی است، شاید بتوان گفت خودروهای الکتریکی برای نخستین بار وارد چرخه اقتصادی می شوند؛ بنابراین پولستار سعی دارد محصولی ایده آل مشتریان بازار آمریکا عرضه کند که تغییر در انتخاب خودروهای برقی ایجاد شود.

برند پولستار تفاوت های نسبت به سایر خودروسازان محصولات برقی در برنامه تولید و فروش دارد؛ این شرکت هدف رقابت با برندهای پورشه، مرسدس بنز و ب ام و را دارد. مدیران ارشد این شرکت با واقع بینی نسبت به بازار خودروهای برقی اعلام کردند: باتوجه به فروش میلیونی برندهای تسلا و بی وای دی توان رقابت با آن ها را نداریم. بنابراین سعی کردیم با سایر خودروسازان اروپایی به رقابت جهت کسب سهم بازار بپردازیم، از همین رو پولستار ۳ را به عنوان رقیب ب ام و آی ایکس و ایکس ۵ معرفی خواهیم کرد.

پولستار رقیب ب ام و، مرسدس بنز و پورشه می شود| محصولات لوکس ولوو در راه نمایشگاه نیویورک

شنیده ها حاکی از آن است که پولستار ۳ در تابستان سال جاری به بازارهای جهانی عرضه می شود، در فصل پاییز نیز احتمالا پولستار ۴ راهی بازار خواهد شد. پولستار قصد دارد ابتدا محصولات جدید خود را در بازار آمریکا عرضه کند، در صورتی که موفقیت فروش برای دو مدل مذکور ایجاد شود، این خودروساز سوئدی اقدام به عرضه سایر محصولات جدید خواهد کرد. بنابراین می توان انتظار رقابت سخت و معرفی محصولات جدید در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک را داشت.

کد خبر: ۲۸۰٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha