۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۴
پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت در جلسه سه ساعته با رئیس جمهور

پیگیری آخرین وضعیت توافقات و قراردادهای بین‌المللی دولت در جلسه سه ساعته با رئیس جمهور

رئیس جمهور در جلسه‌ای سه ساعته، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه‌ها را صادر کرد.

به گزارش بازار، در این جلسه که صبح امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، در ابتدا محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و مسئولان ذیربط در وزارتخانه‌های امور خارجه، وزارت اقتصاد و بانک مرکزی، وزارت کشور و وزارت صمت گزارشی از آخرین وضعیت برخی پروژه‌های کلان کشور از جمله پروژه‌های کلان نفتی و پالایشگاهی، تأمین واگن مورد نیاز مترو کلانشهرهای تهران، شیراز، تبریز و مشهد، برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور که از طریق تأمین مالی خارجی در حال پیگیری و اجراست به رئیس جمهور ارائه کردند.

در این جلسه همچنین اجرایی شدن برخی از توافقات مهم و کلان با برخی از کشورها در حوزه‌های نفتی و زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی کشور که بیش از یک دهه معطل مانده است مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

از دیگر پروژه‌هایی که در این جلسه آخرین وضعیت آن از سوی رییسی از مسولان ذیربط مورد مطالبه و پیگیری قرار گرفت، ساخت ورزشگاه بزرگ و چند منظوره تهران بود که چندی پیش رئیس جمهور دستور ساخت آن را صادر کرده بود.

رئیس جمهور در این جلسه پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولان، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش رو جهت تسریع در تحقق نتیجه نهایی و اجرایی شدن کامل برخی پروژه ها را صادر کرد.

کد خبر: ۲۸۰٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha