۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
۱۰۷ مگاوات کاهش مصرف انرژی برق در زنجان ثبت شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

۱۰۷ مگاوات کاهش مصرف انرژی برق در زنجان ثبت شد

زنجان - مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان گفت: با صرفه جویی ۸۸۷ مشترک برق در استان بیش از ۱۰۷ مگاوات کاهش مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف داشتیم.

علیرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار بازار، از پرداخت بیش از ۴۹ میلیارد و ۵۸۱ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۵۵۸ ریال به حساب مشترکان همکار در پیک‌ تابستان ۹۸ خبر داد و گفت: امسال با همکاری مشترکان توانستیم پیک بار تابستان را بدون خاموشی با برنامه سپری کنیم.

وی اظهار کرد: با مدیریت و برنامه‌ریزی در حوزه مدیریت مصرف و همکاری خوب مشترکان استان، توانستیم در ساعات اوج مصرف، برق مورد نیاز استان را تامین و خاموشی‌ها را به حداقل برسانیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، با بیان اینکه برقراری شبکه برق پایدار برای مشترکان مهم‌ترین هدف شرکت توزیع نیروی برق است، گفت: استفاده بهینه از انرژی برق ضامن بقای محیط زیست است.

علیزاده ابراز کرد: به کارگیری سیستم‌های مناسب و متناسب با جغرافیای محل زندگی یکی از مناسب‌ترین روش‌های مدیریت مصرف برق است.

وی با بیان اینکه در پیک بار تابستان امسال تفاهم نامه با مشترکان برق در زنجان برای کاهش بار در ساعات اوج مصرف منعقد شد، گفت: با صرفه جویی  ۸۸۷ مشترک برق در استان بیش از ۱۰۷ مگاوات کاهش مصرف انرژی در ساعات اوج مصرف داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان، ابراز کرد: پاداش واریز شده به حساب مشترکین کم مصرف در استان نیز نسبت به تابستان سال گذشته بیش از ۸۸ درصد افزایش دارد.

کد خبر: ۲٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha