۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
مدیران واحدهای تولیدی فارس به دوره های آموزش GIZ اعزام می شوند
رئیس اتاق بازرگانی فارس:

مدیران واحدهای تولیدی فارس به دوره های آموزش GIZ اعزام می شوند

شیراز- رازقی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس گفت: امسال سومین دوره آموزش GIZ در آلمان برگزار می شود که در مرحله نخست شناسایی، تایید و مصاحبه جهت اعزام مدیران واحدهای تولیدی فارس به این دوره ها در اتاق بازرگانی فارس برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، جمال رازقی با اعلام این خبر افزود: هر ساله سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با همکاری شرکت GIZ آلمان دوره آموزشی آمادگی برای مشارکت با شرکتهای آلمانی را برگزار می کنند که امسال با توافق های صورت گرفته مابین اتاق بازرگانی فارس و شرکت شهرک های صنعتی، مدیریت مصاحبه و آماده سازی متقاضیان جهت ورود به این دوره به اتاق بازرگانی فارس واگذار شده است.

وی با بیان اینکه سطح اعزام به این دوره ها از مدیران و کارشناسان ارشد واحدهای تولیدی است، بیان کرد: این دوره ها با هدف آشنایی و تسهیل برقراری ارتباط میان شرکتهای کوچک و متوسط ایرانی با شرکتهای آلمانی به منظور تبادل دانش و تکنولوژی و آموزش های مدیریتی برقرار شده است.

وی اظهار داشت: از این رو مدیران یا کارشناسان ارشد واحدهای تولیدی استان که دارای شرایط اعلامی شرکت در این جلسات می باشند می توانند به سایت اتاق بازرگانی فارس مراجعه و فرم مربوطه را به آدرس تکمیل و نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

رئیس اتاق بازرگانی فارس اضافه کرد: اتاق بازرگانی فارس پس از مصاحبه اولیه و ارزیابی مهارت زبان انگلیسی، واجدان شرایط را انتخاب و پس از برگزاری دوره توانمندسازی اولیه برای مصاحبه نهایی معرفی خواهد کرد.

رازقی عنوان داشت: محورهای برنامه های امسال دوره نوین مدیریتی با استانداردهای روز دنیا، بازدید از ۱۵ الی ۲۰ کارخانه در زمینه صنایع کوچک و جلسات اختصاصی با فعالان اقتصادی و شرکت های همتای آلمانی عنوان شده است که تاریخ دقیق برگزاری این دوره امسال به دلیل کرونا به تعویق افتاده و تاکنون به طور رسمی از سوی آلمان اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه در سالهای گذشته سهم تجار و صنعتگران استان فارس در این برنامه مناسب نبوده است ادامه داد: اتاق بازرگانی فارس با رایزنی های انجام شده با همکاری شرکت شهرک های صنعتی اقدام به شناسایی فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی با پتانسیل بالا جهت حضور در این دوره می نماید تا بتواند بخش خصوصی استان را با شیوه های نوین مدیریتی و بازاریابی روز دنیا و نحوه مدیریت بنگاه های اقتصادی در آلمان که پرچمدار صنعت جهان است، آشنا کند.

رازقی ادامه داد: این دوره های آموزشی یکی از بازرترین و موفق ترین برنامه های اقتصادی و تجاری در کشور و معتبر در سطح جهانی است که از دستاوردهای اعزام به این دوره ها می توان به آشنایی با فعالان اقتصادی و گروه های تجاری، انعقاد قرارداد و جذب شرکای تجاری، گسترش مراودات اقتصادی با اروپا و آشنایی با علوم نوین در تولید است.

نام این دوره آموزشی «Fit for Partnership with Germany» است که برگزار کنندگان این برنامه سازمان صنایع کوچک ایران، سازمان GIZ از وزارت اقتصاد و دارایی کشور آلمان هستند که نخستین دوره این برنامه سال ۱۳۹۵ برگزار شده است.

کد خبر: ۲۸٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha