۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵
سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد ریالی در شرکت پاسارگاد صنعت باطری گرمسار
سرپرست سازمان صمت استان سمنان خبر داد:

سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد ریالی در شرکت پاسارگاد صنعت باطری گرمسار

سمنان- تشنه دل، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد ریالی در شرکت پاسارگاد صنعت باطری گرمسار خبر داد و گفت: این واحد صنعتی زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده است.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه شرکت پاسارگاد صنعت باطری با سرمایه‌گذاری ۱۸۵ میلیارد ریال در شهرک صنعتی گرمسار مستقر است، اظهار داشت: این واحد صنعتی در زمینه تولید اجزا و قطعات باطری فعالیت می‌کند.

وی بابیان اینکه سالانه یک هزار تن انواع لوازم و قطعات پلاستیکی وسایل نقلیه، سه هزار و ۶۰۰ تن اجزا و قطعات باطری در این واحد صنعتی تولید می‌شود، تصریح کرد: تولید ۹۰۰ هزار عدد انباره‌های سرب اسید استارتی نیز از ظرفیت‌های تولیدی این واحد به شمار می‌رود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر در این مجموعه تولیدی افزود: شرکت پاسارگاد صنعت باطری از استان سمنان به‌عنوان واحد برتر ملی صنایع کشور انتخاب شد.

تشنه دل با تأکید بر اینکه شرکت پاسارگاد صنعت باطری تنها واحد صنعتی برتر و منتخب صنعت و معدن از استان سمنان بود، یادآور شد: ۱۲ شاخص مهم برای ارزیابی واحدهای تولیدی در کشور وجود دارد که ازجمله آن نداشتن بدهی معوق، میزان تولید، میزان فروش، سود عملیاتی، تعداد نیروی انسانی، تحصیلات نیروها، مشتری مداری و غیره را می‌توان نام برد.

کد خبر: ۲۸٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha