۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
نقاط حادثه خیز گلستان تا پایان سال جاری به صفر خواهد رسید
معاون امور عمرانی استانداری گلستان:

نقاط حادثه خیز گلستان تا پایان سال جاری به صفر خواهد رسید

گرگان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۹۵ نقطه حادثه خیز استان به نصف کاهش یافت، گفت: قصد داریم تا پایان سال جاری سایر نقاط حادثه خیر را به صفر برسانیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سید استانداری گلستان، مهدی مهیایی در جلسه برخط ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال‌احمر در طرح نوروزی۱۴۰۳ اظهار کرد: استان گلستان دومین استان از لحاظ نقاط حادثه خیز در کشور بوده که حدود ۹۵ نقطه حادثه خیز در سطح استان داشتیم و این امر منجر شده بود آمار تصادفات و فوتی ها در سنوات گذشته بالا باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان افزود: در سال ۱۴۰۲ با همکاری وزارت راه و جلساتی که در نهاد ریاست جمهوری و معاونت اول رئیس جمهور برگزار شد، توانستیم ۹۵ نقطه رو به نصف کاهش بدهیم، اهتمام استان برنامه بر این است تا پایان سال جاری سایر نقاط باقیمانده را به صفر برسانیم.

وی گفت: اقدامات خوبی که صورت گرفته از مجموع ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبارات تملک و دارایی طی دولت سیزدهم بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان آن در حوزه راه‌ها هزینه شده و این موضوع نشان‌دهنده توجه دولت سیزدهم به موضوع ایمنی راه ها است.

وی بیان کرد: طبق آخرین آمار مقایسه ای در خصوص فوتی ها، سال گذشته در چنین روزی ۱۴ فوتی تصادفات جاده ای در استان داشتیم، در روز متناظر امسال علی رغم تصادف شب گذشته این آمار ۷ فوتی بوده است که کاهش ۵۰ درصدی فوتی ها در سطح جاده های استان داشتیم.

کد خبر: ۲۸۰٬۱۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha