۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت مصرف انرژی| تکمیل طرح هوشمندسازی ادارات
مدیرعامل توانیر خبر داد

استفاده از هوش مصنوعی برای مدیریت مصرف انرژی| تکمیل طرح هوشمندسازی ادارات

مدیرعامل شرکت توانیر از کامل شدن طرح هوشمندسازی ادارات تا تابستان سال جاری خبر داد و گفت: استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای ارتباطی جدید در اجرای پویش با انرژی به کمک مدیریت مصرف می‌آید.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی، به راه‌اندازی و اجرای پویش با انرژی در جهت مدیریت مصرف برق اشاره کرد و اظهار داشت: هوش مصنوعی در این پویش به کمک مدیریت مصرف می‌آید.

وی با بیان این که فناوری‌های قبل دیگر پاسخگو نیست و باید خودمان را به ابزارهای جدید مجهز کنیم، افزود: استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای ارتباطی جدید یکی از راهکارهاست که باید به وسیله آن بتوانیم اقشار مختلف با سلایق مختلف و گروه‌های مصرف را در جریان فعالیت‌های صنعت برق قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی سال جاری تابستان بسیار گرم و طولانی در انتظار ما است، ادامه داد: تمام برنامه‌ریزی‌ها برای تامین برق مشترکان در این شرایط تدوین شده است.

رجبی مشهدی با اظهار امیدواری نسبت به اینکه رویکرد جدید توأم با موفقیت‌های بیشتر برای صنعت برق باشد، گفت: به جز فعالیت‌هایی که با استفاده از ظرفیت‌های این طرح‌ها انجام می‌شود، گروه‌های مصرف هم مشخص شده و برای هریک برنامه جداگانه تدوین و اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: به طور مثال اگر سال گذشته مشترکان کشاورزی با ۵ ساعت همکاری با صنعت برق، برق رایگان دریافت می‌کردند، برای سال جدید به این طرح اهرم‌های تشویقی هم اضافه شده که پاداش به میزان مشارکت پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) از کامل شدن طرح هوشمندسازی ادارات و دستگاه‌ها تا تابستان سال جاری خبر داد.

کد خبر: ۲۸۰٬۱۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha