۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
بازسازی ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان به اتمام رسید
مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان:

بازسازی ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل بلوچستان به اتمام رسید

زاهدان- رمرودی، مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: مرمت و بازسازی ۱۴۵ بندسار خسارت دیده از سیل اخیر منطقه بلوچستان در جنوب استان به اتمام رسید.

حسینعلی رمرودی در جریان بازدید از روند بازسازی بندسارها در شهرستان‌های سیل زده جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پس از فروکش کردن سیلاب در منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان، کار مرمت و بازسازی بند سارها در شهرستان‌های کنارک، دشتیاری و چابهار، نیکشهر و قصرقند آغاز شد و تاکنون مرمت ۱۴۵ بندسار به اتمام رسیده است.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: عملیات اجرایی مرمت و بازسازی مابقی بندسارهای خسارت دیده همچنان با قوت در حال اجراست.

وی تصریح کرد: در جریان بارندگی‌های سیل آسای اسفندماه سال گذشته و به دنبال آن جاری شدن سیل در جنوب استان، تعداد یک هزار و ۵۸۴ بندسار و سازه آبخیزداری به شدت تخریب شد.

رمرودی تاکید کرد: همچنان منتظر اعتبارات بیشتر جهت ترمیم همه بندسارهای آسیب دیده دی پی وقوع سیل هستیم.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حال حاضر ۱۸ دستگاه بولدوزر، شش دستگاه لودر، دو دستگاه بیل مکانیکی و چهار دستگاه‌ کمپرسی در جنوب سیستان و بلوچستان برای مرمت و بازسازی بندسارها و کمک به کشاورزان مشغول کار است.

کد خبر: ۲۸۰٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha