۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
لجستیک حمل و نقل بین المللی در مازندران ضعیف است
رئیس خانه صنعت و معدن مازندران:

لجستیک حمل و نقل بین المللی در مازندران ضعیف است

ساری- رضوی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: لجستیک حمل و نقل بین المللی در استان ضعیف است و از داشتن شرکت بین المللی در این بخش محروم هستیم.

محتبی رضوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نبود شرکت حمل و نقل ریلی بین المللی در استان اظهار داشت: این مسئله سبب شده تا لجستیک حمل و نقل بین المللی برای تبادلات کالا در استان ضعیف باشد.

وی افزود: امکانات حمل و نقل بین المللی ریلی برای مبادلات کالا در استان متناسب نیست و در مراودات بین المللی ما را دچار مشکل می کنند.

وی درباره موانع فراروی توسعه مناسبات و صادرات با کشورهای اوراسیا گفت: استاندارد زبان مشترک نظیر استاندارد غذایی و فنی مشترک نداریم و باید تشکل های خصوصی در این بخش فعالانه وارد عمل شوند.

رضوی تصریح کرد: برای توسعه مناسبات باید استاندارد مشترک با کشورهای اوراسیا داشته باشیم و اکنون به دلیل نبود این مهم بسیاری از محصولات ما برگشت می خورد.

رئیس خانه صنعت و معدن مازندران، سیاست های ارزی و انتقال وجوه را از دیگر مسائل فراروی توسعه مناسبات با کشورهای اوراسیا بیان کرد و گفت: کارهای فنی و ریزی برای تسهیل مناسبات باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر: ۲۸٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha