۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
تشکیل پرونده‌های تخلفات صنفی در استان بوشهر ۹۱ درصد افزایش یافت
طی سه ماهه امسال؛

تشکیل پرونده‌های تخلفات صنفی در استان بوشهر ۹۱ درصد افزایش یافت

بوشهر - معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: تشکیل پرونده‌های تخلفات صنفی در استان بوشهر ۹۱ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا جمالی صبح یکشنبه در حاشیه گشت بازرسی در بازار بوشهر اظهار داشت: گشت‌های مشترک بازرسی و نظارت به صورت مستمر نسبت به رصد وضعیت بازار اقدام می‌کنند.

وی نظارت بر فعالیت انبارها و مراکز نگهداری کالا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را از دیگر موارد مورد بررسی دانست و اضافه کرد: این گشت‌ها با مشارکت تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و نیروی انتظامی برگزار می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اظهار کرد: مردم می‌توانند نقش مهمی در گزارش مسائل گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار و قاچاق کالا داشته باشند.

وی با درخواست از شهروندان برای گزارش مسائل و تخلفات صنفی بیان کرد: شهروندان می‌توانند این مسائل را به صورت تلفنی و یا حضوری به واحد رسیدگی به شکایات مردمی ارائه کنند.

جمالی از افزایش ۱۷ درصدی تعداد گشت‌های مشترک نظارت و بازرسی بازار در سه ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: در قالب ۷۳۲ مورد گشت مشترک، تاکنون ۶۷۱ پرنده تخلف اقتصادی تشکیل شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: از نظر تعداد پرونده‌های تشکیل‌شده شاهد افزایش ۹۱ درصدی در سه ماهه نخست امسال هستیم.

کد خبر: ۲۸٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha