۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در سال جاری تکمیل و تحویل می‌شود
معاون وزیر راه و شهرسازی:

۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در سال جاری تکمیل و تحویل می‌شود

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از برنامه آن سازمان برای تکمیل ۶ بیمارستان و ۳ ورزشگاه در سال جاری با تامین اعتبار به موقع منابع مالی از طرف سازمان برنامه و بودجه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی برنامه‌های پیش روی سازمان را در سال جدید با توجه به تأکید رئیس جمهور در پیام تبریک سال نو مبنی بر تکمیل و تحویل پروژه‌های نیمه‌تمام تشریح کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال جاری سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در نظر دارد تا پروژه‌هایی را که از سال‌های گذشته آغاز شده است را با تأمین اعتبار موردنیاز از منابع مالی تعیین شده از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور، تکمیل کرده و به بهره برداری برساند.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی برنامه امسال سازمان را تکمیل و تحویل ۶ بیمارستان با یک‌هزار و ۲۷۸ تخت و ۳ ورزشگاه با ظرفیت ۲۵ هزار نفر عنوان کرد و ادامه‌داد: تکمیل بیمارستان ۲۶۰ تختی کرج، بیمارستان ۴۰۰ تختی رشت، بیمارستان ۳۴۱ تختی ساری، بیمارستان ۱۹۷ تختی شوشتر، بخش الحاقی بیمارستان تالش با ۴۰ تخت در بخش قلب، بخش الحاقی بیمارستان لنگرود با ۴۰ تخت اورژانس، دیالیز و شیمی‌درمانی، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری بروجرد و ورزشگاه ۵ هزار نفری بناب از دیگر پروژه‌هایی است که کار آنها در سنوات گذشته آغاز شده و در مراحل پایانی تکمیل است که با تأمین اعتبار موردنیاز از منابع مالی تعیین شده از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور، قابل تحویل و بهره‌برداری در سال جاری هستند.

نبیان گفت: فاز دوم توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) شامل صحن و شبستان‌ها نیز در برنامه تحویل و بهره برداری در سال جاری است.

نبیان توضیح داد: سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال ۱۴۰۲، تعداد ۵ بیمارستان با ظرفیت ۹۷۱ تخت را تکمیل کرد و تحویل بهره‌بردار آن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داد.

کد خبر: ۲۸۰٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha