۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
۸۰۰ واحد مسکونی ویژه نیروهای مسلح در زنجان ساخته می شود
رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی زنجان:

۸۰۰ واحد مسکونی ویژه نیروهای مسلح در زنجان ساخته می شود

زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی زنجان از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد شش پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو گفت: براساس تفاهم نامه های منعقده و همچنین برنامه ابلاغی استانی جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن, اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به تأمین مسکن نیروهای مسلح اقدام کرده است.

وی از ساخت بیش از ۸۰۰ واحد مسکونی به تعداد شش پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در شهر زنجان خبر داد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی زنجان ابراز کرد: پروژه های مذکور از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار هستند و تعدادی از این واحدها در سال جاری نیز به متقاضیان مزبور (نامبرده) تحویل داده خواهد شد.

کردلو گفت: همچنین بخشی از پروژه ۱۶۸ واحدی نیروهای مسلح هم در زنجان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی اسفند ماه سال گذشته افتتاح شد.

وی تاکید کرد: واحدهای مسکونی نیروهای مسلح، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستان‌های استان نیز برنامه ریزی لازم برای تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد.

کد خبر: ۲۷۹٬۹۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha