۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳
۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد دهرود و جاده نمازگاه از اعتبارات نفت هزینه می شود
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد دهرود و جاده نمازگاه از اعتبارات نفت هزینه می شود

بوشهر- رستمیان معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد دهرود و جاده نمازگاه از اعتبارات نفت هزینه می شود.

محمدهادی رستمیان در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی دشتستان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در استان بوشهر در دو سال اخیر، پروژه های شاخص و مهمی در حوزه عمرانی اجرایی و عملیاتی شده و برای تکمیل این پروژه ها، تمام توان و ظرفیت موجود را به کار می گیریم.

وی افزود: کیفیت اجرای پروژه های عمرانی از اهمیت زیادی برخوردار است و نظارت دقیق و جامعی بر اجرای طرح ها انجام می شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دشتستان به عنوان پهناورترین شهرستان استان، تعداد زیادی پروژه عمرانی دارد و در سال گذشته، طی هفته دولت و دهه فجر، حدود ۱۰۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در دشتستان، افتتاح یا اجرایی شد که نشانه پویایی شهرستان است.

رستمیان یادآور شد: از سد دهرود و پروژه راه جاده نمازگاه به ارم بازدید داشتیم که برای تسریع در تکمیل این ۲ پروژه مهم و اساسی، برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: سد دهرود در سفر اول رئیس جمهور، تصویب شد و تعریض جاده ارم -پل نمازگاه نیز در سفر دوم رئیس جمهور به تصویب رسید.

معاون عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتبار هر دو طرح سد دهرود و تعریض جاده نمازگاه از محل اعتبارات وزارت نفت تامین خواهد شد ابراز داشت: تسریع در تزریق اعتبارات این ۲ پروژه مورد تاکید قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی گفت: سد دهرود با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان و جاده نمازگاه به ارم با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار، اجرایی شده اند.

رستمیان افزود: سد دهرود در تامین آب شرب و آب کشاورزی و نخیلات منطقه تاثیرگذار است و نقش مهمی در تولید و اشتغال و معیشت مردم دارد که برای تکمیل این طرح، گام بر می داریم.

کد خبر: ۲۷۹٬۹۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha