۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
بندر چابهار محور صادرات منطقه باشد
استاندار سیستان و بلوچستان:

بندر چابهار محور صادرات منطقه باشد

زاهدان- کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید به نحوی برنامه ریزی شود تا بندر اقیانوسی چابهار محور صادرات و ارائه خدمات در منطقه باشد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جریان سفر به جنوب استان و بازدید از انبارهای چابهار، اظهار داشت: یک مجموعه می‌تواند موجب تسریع در انجام فرآیندها شود و هرگاه در یک مجموعه نظم و انضباط حاکم باشد، می‌توان شاهد پویایی و رشد باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره نام گذاری سال به «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مردم ظرفیت و نیروی عظیم هستند که می‌توانند متحول کننده بخش صنعت باشند.

وی ادامه داد: افزایش سطح درآمد جامعه با مشارکت مردم در بخش تولید شکل می‌گیرد بر همین اساس باید نقدینگی در جامعه به سمت تولید سوق داده شود.

کرمی خاطرنشان کرد: استان سیستان و بلوچستان استانی با ظرفیت‌های فراوان و غنی است که منطقه اقتصادی چابهار با سرمایه‌گذاری در بخش‌های اقتصاد دریا محور می‌تواند موجب افزایش سطح درآمدی و ایجاد اشتغال مردم این استان شود.

وی افزود: باید به تجارت و کوریدورها به عنوان فرصت‌های اقتصادی و مهم در این استان توجه کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقتصاد پویا نیازمند توجه ویژه به مباحث تولید دارد، گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا بندر اقیانوسی چابهار محور صادرات و ارائه خدمات در منطقه باشد.

کرمی با بیان اینکه در حوزه تجارت باید تمامی سیستم‌ها بر خط و به روز باشند تا روند امور تسریع شود، عنوان کرد: باید دائماً به دنبال تغییر و بروز آوری‌ها باشیم.

کد خبر: ۲۷۹٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha