۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
رشد ۴۱ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در زنجان
رئیس سازمان صمت زنجان:

رشد ۴۱ درصدی پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در زنجان

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: در سال ۹۸ تعداد پرونده‌های تشکیل شده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان از رشد ۴۱درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش بازار به نقل از صنعت و معدن زنجان، ناصر فغفوری گفت: در سال ۹۸ تعداد پرونده های تشکیل شده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان زنجان از رشد ۴۱درصدی برخوردار بوده است.

وی اظهار کرد: در سال گذشته  هشت  هزار و ۳۶۶ مورد بازرسی در قالب گشت مشترک بین ارگان‌ها، گشت بهداشت و گشت بازرسان حوزه قاچاق سازمان در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز صورت گرفت که از این تعداد ۲۶۷ مورد منجر به تشکیل پرونده شد که این میزان در مقایسه با سال ۹۷ از رشد ۴۱ درصدی برخوردار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت زنجان، با اشاره به افزایش ۴۷۳درصدی ارزش ریالی کشفیات یادآور شد: ارزش ریالی این کشفیات بالغ بر ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال است.

فغفوری در خصوص عمده کشفیات در بخش های مختلف، گفت: در حوزه دخانیات ۱۴۶ مورد به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد که در سال ۹۷ این میزان ۹۷ مورد به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال بود که از رشد ۱۳۷ درصدی برخوردار بود.

وی ابراز کرد: یکی دیگر از کشفیات صورت گرفته در استان که از رشد بالایی برخوردار بود حوزه آرایشی، بهداشتی و خوراکی بود به طوری که ۹۲ مورد کشف به ارزش ۲۲۴ میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴۸ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان خاطر نشان ساخت: در حوزه کشفیات چای ۱۱ مورد به ارزش ۱۳۱ میلیون ریال بوده و نیز در بخش کشاورزی ۱۲ مورد کشف به ارزش یک میلیارد ریال صورت گرفته است.

کد خبر: ۲۷٬۹۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha