۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
روستاهای گلستان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به کارگاه بزرگ ساختمانی می شوند
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان:

روستاهای گلستان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به کارگاه بزرگ ساختمانی می شوند

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان با بیان اینکه روستاهای گلستان در سال ۱۴۰۳ تبدیل به کارگاه بزرگ ساختمانی می شوند، گفت: مشارکت گلستانی ها در ساخت مسکن در روستاها، نمونه ای موفق در کشور است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان، سید محمد حسینی اظهار کرد: یکی دغدغه های مردم و از اولویتهای دولت، مسکن است، که به خوبی می توان نتیجه مردمی کردن این امر را لمس کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان افزود: در طرح مسکن روستایی غالبا زمین و ساخت مسکن توسط مردم انجام می شود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم با تامین و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۲۰ ساله، ارائه خدمات فنی در خصوص صدور مجوزها، نقشه های ساختمانی، نظارت مستمر بر ساخت و سازها و غیره را برعهده دارد که حاصل این مشارکت ساخت سالانه هزاران خانه در روستاهای استان و به تبع آن در کشور است.

وی گفت: سهم استان گلستان در تامین مسکن روستاییان در طرح نهضت ملی مسکن روستایی از سالانه هفت هزار واحد به ۱۲ هزار واحد افزایش یافته، که دلیل اصلی آن استقبال مردمی از این طرح و مشوق های آن است.

حسینی در ادامه با اشاره به ارزیابی صورت گرفته در بخش مسکن روستایی کشور در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه برتر گلستان در اجرای این طرح در کشور، افزود: در سال جاری استان گلستان کارگاه بزرگ ساختمانی در سطح کشور خواهد شد و این تنها در بخش مسکن روستایی است که به صورت مردم ساخت یا خودمالکی خواهد بود.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: بنیاد مسکن استان ساخت هزاران خانه روستایی بصورت انبوه سازی با هدف تامین مسکن جوانان، اقشار کم درآمد و محرومان را در برنامه دارد.

کد خبر: ۲۷۹٬۵۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha