۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
مهرآباد، همچنان پیشتاز فرودگاه‌های کشور در پروازهای نوروزی
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد

مهرآباد، همچنان پیشتاز فرودگاه‌های کشور در پروازهای نوروزی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: از ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا نخستین روز از سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۷۰۰ هزار مسافر در فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده‌اند.

به گزارش بازار، رضا نخجوانی افزود: طبق اطلاعات دریافت شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانودری، ازآغاز عملیات نوروزی در تاریخ ۲۴ اسفند تا یکم فرودین ماه سال ۱۴۰۳، تعداد ۶۹۱ هزار و ۱۴۴ مسافر از فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت پنج هزار و ۹۵۴ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌ها انجام شده است گفت: در فرودگاه بین المللی مهرآباد بعنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور، در نخستین روز از سال جدید شاهد ۳۱۱ نشست و برخاست و همچنین اعزام و پذیرش ۳۷ هزار و ۲۰۰ مسافر بودیم.

وی افزود: این فرودگاه از ۲۴ تا ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ نیز دو هزار و ۴۰ نشست و برخاست و ۲۴۴ هزار و ۸۰۰ مسافر را اعزام و پذیرش کرد و از این نظر پیشتاز بود.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز با اعزام و پذیرش ۱۹ هزار و ۷۳۱ مسافر و ۱۴۵ نشست و برخاست رتبه بعدی را در ترافیک فرودگاه‌های کشور از آن خود دارد.

کد خبر: ۲۷۹٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha