۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
خواب آلودگی مهمترین عامل تصادفات جاده ای استان سمنان است
رئیس پلیس راه استان سمنان:

خواب آلودگی مهمترین عامل تصادفات جاده ای استان سمنان است

سمنان- بزرگی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه بیشترین تصادفات جاده ای استان را واژگونی تشکیل می دهد، گفت: خواب آلودگی مهمترین عامل تصادفات جاده ای در استان است.

سرهنگ موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به اینکه ۶۴۰ کیلومتر از مسیر یک هزار و کیلومتری تهران - مشهد در استان سمنان قرار دارد، ابراز کرد: فاصله زیاد بین شهرهای استان سمنان یکی از عواملی است که در خستگی رانندگان و در نتیجه واژگونی بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه یشترین تصادفات جاده ای استان را واژگونی تشکیل می دهد، گفت: خواب آلودگی مهمترین عامل تصادفات جاده ای در استان سمنان است.

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین خواستار استراحت ۱۰ دقیقه ای بعد از هر ۹۰ الی ۱۲۰ دقیقه رانندگی در جاده های استان شد و گفت: جاده های استان سمنان به واسطه کویری بودن جلوه های بصری خوبی ندارند در نتیجه مستعد خواب آلودگی و خستگی خواهند بود.

بزرگی با بیان اینکه رانندگان حتما در شهرهای استان اسکان داشته و سپس به رانندگی ادامه دهند، ابراز کرد: رانندگی در ساعات طولانی سبب خستگی و خواب آلودگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه یگان های پهپادی و همچنین دوربین های نظارتی در سراسر جاده های استان سمنان اشراف و رصد کافی خواهند داشت، تاکید کرد: طرح نوروزی تا آخرین پیک سفرهای مردم و زائران رضوی در استان ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان سمنان همچنین گفت: ماموران پلیس راه در ۳۰۰ نقطه از جاده های استان سمنان مستقر هستند و با رانندگانی که تخلفات حادثه ساز دارند برخورد جدی خواهند کرد زیرا این افراد جان مردم دیگر را هم به مخاطره می اندازند.

کد خبر: ۲۷۹٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha