۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
اعزام و پذیرش بیش از نیم میلیون مسافر هوایی پیش از آغاز تعطیلات نوروزی
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها عنوان‌ کرد

اعزام و پذیرش بیش از نیم میلیون مسافر هوایی پیش از آغاز تعطیلات نوروزی

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پیش از آغاز نعطیلات نوروزی از ۲۴ تا ۲۹ اسفند، بیش از نیم میلیون مسافر از فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده‌اند.

به گزارش بازار، رضا نخجوانی ضمن اعلام این خبر گفت: طبق اطلاعات دریافت شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانودری، از آغاز عملیات نوروزی ۲۴ تا ۲۹ اسفند و پیش از شروع تعطیلات، ۶۰۲ هزار و ۵۵ مسافر از فرودگاه‌های تحت مالکیت این شرکت اعزام و پذیرش شده‌اند. طی این مدت پنج هزار و ۱۶۰ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه‌ها انجام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور طی مدت مذکور دو هزار و ۴۰ نشست و برخاست و ۲۴۴ هزار و ۸۰۰ مسافر را اعزام و پذیرش کرده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران همچنین گفت: فرودگاه بین‌المللی مشهد نیز با اعزام و پذیرش ۱۲۸ هزار و ۵۳۶ مسافر و ۹۵۵ نشست و برخاست رتبه بعدی را در ترافیک فرودگاه‌های کشور دارد.

وی اظهار داشت: جابجایی بیش از نیمی از مسافران و پروازها از دو فرودگاه بین المللی مهرآباد و مشهد صورت گرفته است.

نخجوانی اظهار داشت: علاوه بر این متخصصان ما در بخش عملیات هوانوردی فرودگاه امام(ره) نیز به یک هزار و هشت نشست و برخاست هواپیما سرویس کنترل ترافیک هوایی و کمک ناوبری ارائه داده‌اند.

کد خبر: ۲۷۹٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha