۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
 ۲۰ میلیون مسافر از محورهای مواصلاتی سمنان عبور می‌کنند/ ارتقای اقتصادی از راه گردشگری
معاون استاندار سمنان:

۲۰ میلیون مسافر از محورهای مواصلاتی سمنان عبور می‌کنند/ ارتقای اقتصادی از راه گردشگری

سمنان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان استفاده از ظرفیت تردد ۲۰ میلیون زائر رضوی در راه‌های مواصلاتی استان را برای توسعه اقتصادی خواستار شد و گفت: ارتقای ظرفیت‌های گردشگری ارتقای اقتصادی و اشتغال‌زایی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهری فخری عصر شنبه در نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر استان سمنان ویژه نوروز ۹۹ به میزبانی استانداری با بیان اینکه سالانه ۲۰ میلیون زائر رضوی از راه‌های استان عبور می.کنند، بیان کرد: استفاده مطلوب از ظرفیت‌های گردشگری ارتقای اقتصادی و اشتغال‌زایی را به دنبال دارد.

وی افزود: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نقشی مهم در جذب گردشگر دارد و جذب گردشگر می‌تواند توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی را به همراه داشته باشد.

معاون استاندار سمنان گفت: تعریف چشم انداز تبدیل معبر به مقصد برای استان راهبردی مهم برای توسعه  اقتصادی و همچنین اشتغال‌زایی است.

فخری تقویت پایگاه اطلاع‌رسانی برای معرفی جاذبه‌های استان و جذب گردشگر را در سطح هشت شهرستان خواستار شد و گفت: باید از ظرفیت‌های ناب گردشگری در بخش های مختلف طبیعی، درمانی، ورزشی، عرفانی، مذهبی و ... استفاده کرد.

کد خبر: ۲٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha