۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
سال ۱۴۰۲ سال پُرکاری در صنعت آب و برق کشور بود
وزیر نیرو:

سال ۱۴۰۲ سال پُرکاری در صنعت آب و برق کشور بود

وزیر نیرو گفت: سال ۱۴۰۲ را پشت سر گذاشتیم، سالی پر از فراز و نشیب که برای صنعت آب و برق کشور سال بسیار پُرکاری بود؛ هم در حوزه آب و برق و هم در حوزه آب و فاضلاب اقدامات خوب و موثری رقم خورد.

به گزارش بازار، علی‌اکبر محرابیان در پیام ویدیویی ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: تقارن سال نو با ایام ماه مبارک رمضان برکت خاصی را به خانه های ما آورده است، سال ۱۴۰۳ سالی است که شروع و پایان آن با ماه مبارک رمضان است.

وی ادامه داد: دعا می کنیم برای سلامتی همه همکاران و آرزو می کنیم سالی پر از موفقیت و کامیابی برای همه عزیزان باشد.

وزیر نیرو با اشاره به اقدامات وزارت نیرو گفت: سال ۱۴۰۲ را پشت سر گذاشتیم، سالی که پر از فراز و نشیب بود، برای صنعت آب و برق کشور سال بسیار پرکاری بود، هم در حوزه آب، برق و آب و فاضلاب کشور اقدامات خوب و موثری توسط همکاران رقم خورد که حاصل تلاش ها، رضایت عموم مردم از اقدامات شما عزیزان بود.

وی بیان داشت: واقعا زمانی که به استان ها و نقاط مختلف کشور سفر می کردم، شوق خدمت رسانی همکاران را شاهد هستم بر خودم میبالم که همکار این عزیزان هستم.

محرابیان، با بیان اینکه همکاران ما در صنعت آب و برق هم از نظر دانش، تجربه، اراده و شوق خدمت بهترین های کشور هستند، گفت: آسایش خود را فدای رضایت و آسایش مردم می کنند، سال ۱۴۰۳ بر اساس طراحی که انجام شده و پروژه هایی که در مرحله نهایی به سر می برد سالی پر از امید و موفقیت برای همه خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال همگام و دوشادوش با یکدیگر خدمت رسانی را افزایش می دهیم تلاش می کنیم مجموعه آب و صنعت در اعتلای ایران نقش برجسته ای را ایفا کند در مسیر خدمت رسانی به مردم عزیزمان باید کار و تلاش بیشتری کرد و رضایت مردم را موثر جذب کنیم این اتفاق نمی افتد مگر با همکاری همه عزیزان.

کد خبر: ۲۷۹٬۳۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha