۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق برای مشترکان تجاری
مدیرعامل شرکت توانیر عنوان کرد

اجرای طرح پاداش مدیریت مصرف برق برای مشترکان تجاری

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: طرح پاداش مدیریت مصرف که در دوسال گذشته برای مشترکان خانگی اجرایی شده بود، امسال علاوه بر بخش خانگی برای بخش اداری نیز اعمال می‌شود.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق در خصوص برنامه ریزی‌ها برای عبور از اوج مصرف تابستان ۱۴۰۳ گفت: ۱۸۰ برنامه در ۶ محور با هدف تامین پایدار برق در تایستان تدوین شده که شامل توسعه نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر است.

او افزود: در بخش تجدیدپذیرها تا سال آینده ۵۴۰۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه خواهد شد و همچنین ارتقاء و توسعه و رفع محدودیت‌های نیروگاه‌های موجود نیر در دستور کار قرار دارد. همچنین توسعه ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی توسط صنایع بزرگ پیگیری می‌شود و پیش بینی می‌کنیم تا اوج بار ۱۴۰۳ از این محل ۱۷۰۰ مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شود. علاوه بر این موارد ۷۷ پروژه عملیاتی در بحث احداث خطوط و پست‌های جدید انتقال نیرو رد دستور کار قرار گرفته است. علاوه بر این کارهایی در زمینه پابش و کنترل شبکه سراسری هم در دست اقدام است.

مدیرعامل توانیر با اشاره به برنامه‌ها در حوزه مدیریت مصرف گفت: در این حوزه نیز برنامه‌هایی در نظر گرفته شده و طرح پاداش مدیریت مصرف برای مشترکان خانگی در دستور کار قرار دارد. امسال در نظر گرفتیم که بخش تجاری هم به طرح پاداش مدیریت مصرف اضافه کنیم و برنامه‌های تشویق محور وزارت نیرو در سمت تقاضا در برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۲۷۹٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha