۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
هشدار هواشناسی در سمنان صادر شد | کشاورزان و مسافران نوروزی مراقب باشند
از امروز به مدت ۴۸ ساعت؛

هشدار هواشناسی در سمنان صادر شد | کشاورزان و مسافران نوروزی مراقب باشند

سمنان- طاهریان مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از هشدار نارنجی ورود سامانه کم فشار بارشی به استان خبر داد و گفت: احتمال وقوع سیلاب در ۴۸ ساعت آتی در استان سمنان وجود دارد.

کمال طاهریان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه هشدار نارنجی هواشناسی در استان سمنان صادر شده است، تاکید کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه شاهد افزایش عملکرد سامانه بارشی در اقصی نقاط استان به خصوص نیمه غربی و شمالی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه رگبار، باران و برف و رعد و برق از مهمترین آثار این سامانه بارشی است، تاکید کرد: احتمال آبگرفتگی معابر به خصوص معابر بین شهری وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه توصیه ما این است که مردم سفرهای خودشان را در استان مدیریت کنند، تاکید کرد: از مردم می خواهیم که در ۴۸ ساعت آتی از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در ارتفاعات استان حضور پیدا نکنند.

طاهریان با بیان اینکه مسافران نوروزی هم مدیریت زمان را در سفرهایشان به درستی انجام دهند تا در زمان پیک فعالیت سامانه بارشی در شهرهای استان اسکان داشته باشند، ابراز کرد: دامداران و کشاورزان نیز دیگر مخاطب هشدار نارنجی هستند زیرا از امروز شاهد بارش، رگبار، رعد و برق، سیلاب و ... خواهیم بود.

وی با بیان اینکه جلسه ستاد مدیریت بحران در استانداری سمنان برگزار شده است،ابراز کرد: میزان آمادگی دستگاه های خدمت رسان در مواجهه با این هشدار نارنجی، ارزیابی و دستورات لازم در این زمینه صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: در حوزه خدماتی و امدادی آمادگی لازم برای ورود به بحران ها در استان وجود دارد و طرح نوروزی نیز به کمک مسافران نوروزی و زائران رضوی می آید.

طاهریان بیان کرد: تمام مدیران دستگاه های خدمت رسان مجموع استان سمنان نیز در حالت آماده باش بوده و آمادگی لازم را برای ورود به مشکلات خواهند داشت.

کد خبر: ۲۷۹٬۲۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha