۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
اخلال گران بازار مسکن در گرمسار دستگیر شدند | یک کلاهبردار سمنانی در چنگال قانون
فرمانده انتظامی استان سمنان:

اخلال گران بازار مسکن در گرمسار دستگیر شدند | یک کلاهبردار سمنانی در چنگال قانون

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو اخلال گر بازار مسکن در گرمسار خبر داد و گفت: در عملیات جداگانه یک کلاهبردار نیز در سمنان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار جلیل موقوفه ای ظهر دوشنبه در نشستی با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری دو اخلال گر بازار مسکن در گرمسار خبر داد و ابراز کرد: به دنبال شکایت برخی از مردم گرمسار پرونده این افراد به دایره پلیس اقتصادی شهرستان ارجاع و در نهایت تحقیقات بر روی دو مظنون آغاز شد.

وی با بیان اینکه بعد از تحقیقات مشخص شد که این دو نفر در بازار مسکن اخلال ایجاد کرده اند، افزود: هر دو نفر برای تشکیل پرونده قضایی به دادگستری ارجاع شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان از مردم خواست تا فریب تبلیغات پوچ سوء استفاده گران را نخورند و بیان کرد: حتما از مردم می خواهیم که در زمینه معاملات خود با افراد خبره مشورت داشته باشند.

موقوفه ای از دستگیری یک کلاهبردار در سمنان نیز خبر داد و ابراز کرد: این فرد در حوزه مسکن کلاهبرداری هایی را در شهرستان سمنان صورت داده بود که با توجه به شکایت برخی مردم تحقیقات درباره وی آغاز شد.

وی با بیان اینکه این فرد به بهانه پیش فروش واحد های مسکونی از مردم کلاهبرداری می کرد، ابراز کرد: بعد از دستگیری مشخص شد که وی ۵۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است که با انضمام پرونده، به دستگاه قضایی ارجاع شد.

کد خبر: ۲۷۹٬۲۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha