۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
اسکناس مورد نیاز در بانک های مازندران فراهم شده است
استاندار مازندران:

اسکناس مورد نیاز در بانک های مازندران فراهم شده است

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران گفت: به رغم محدودیت های موجود، اسکناس برای تامین و عرضه پول نقد در روزهای پایانی سال از سوی بانک ها فراهم شد و مشکلی وجود ندارد.

سید محمود حسینی پور در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به این که روزهای پایانی سال مراجعه مردم برای تامین پول نقد به بانک ها بیشتر می شود، گفت: اسکناس مورد نیاز برای تامین نقدینگی مردم در سیستم بانکی فراهم شد و مشکلی وجود ندارد.

وی با اظهار این که هر چند سهمیه استان برای تامین اسکناس باید بیشتر شود، گفت: با توجه به مسافرخیز بودن مازندران و شمار بالای مراجعه مردم به بانک ها لازم است سهمیه اسکناس تخصیصی به بانک ها افزایش یابد.

وی با اشاره به بازدید از شعبه های بانکی یادآور شد: در روزهای پایانی سال بانک ها با ازدحام مشتریان روبرو هستند زیرا مردم به پول نقد و اسکناس نو نیاز دارند.

حسینی پور یادآور شد: با رایزنی های صورت گرفته توانستیم بخشی از نیازمندی های مردم را تامین کنیم و از بانک ها تقاضا داریم تا در توزیع اسکناس نو و تازه بین مردم، عدالت را برقرار کنند.

استاندار مازندران از در نظر گرفتن شعبه های کشیک برای خدمات رسانی به مردم در تعطیلات خبر داد و از بانک ها خواست تا در ساعات های باقیمانده سال تلاش ویژه ای برای پیگیری امور مردم داشته باشند.

کد خبر: ۲۷۹٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha