۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
به‌جز ۲ ایستگاه تمام خطوط هفت‌گانه مترو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
سخنگوی شهرداری تهران:

به‌جز ۲ ایستگاه تمام خطوط هفت‌گانه مترو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران گفت: غیر از دو ایستگاه شمالی از خط هفت، تمام خطوط هفت‌گانه مترو در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش بازار، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری پایتخت در حاشیه دویست و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با حکم شهردار به عنوان سرپرست شرکت مترو انتخاب شد، تاکید کرد: آقای درستی به لحاظ تیمی و تخصصی همکاری خوبی با معاون حمل و نقل دارد و بهترین اقدام این بود که به شرکت مترو بازگردد.

محمدخانی با بیان اینکه ادامه خط هفت مترو باید در سال آینده به اتمام برسد، یادآور شد: سال آینده مابقی ایستگاه‌های میانی و دو ایستگاه در بخش جنوبی خط ۶ افتتاح خواهد شد و تونل خط هفت از ایستگاه میدان کتاب تا دانشگاه علوم‌تحقیقات نیز به پایان می‌رسد که اقدام عمرانی جدی است. غیر از دو ایستگاه شمالی خط هفت تمام خطوط هفت‌گانه مترو در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: حجم اقدامات به گونه‌ای است که باید یک نیروی متخصص در راس امور باشد؛ لذا آقای درستی به عنوان سرپرست شرکت مترو که تجربیات خوبی در این زمینه دارند، منصوب شدند. رضا محمدنژاد بیدخت نیز که امروز به عنوان سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه انتخاب شدند، بیش از ۲۰ سال است که در پروژه‌های مختلف تونلی کشور مشغول فعالیت هستند و شناخت بسیار خوبی از این حوزه فنی و تخصصی دارند.

کد خبر: ۲۷۹٬۰۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha