۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد تومان
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد

کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد تومان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۴ دستگاه لیزر و زیبایی غیرقانونی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۸ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

به گزارش بازار، سرهنگ کارآگاه علی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه‌های لیزر و زیبایی در محدوده خیابان شریعتی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات پیش‌دستانه مشخص شد، فردی در خیابان شریعتی با راه‌اندازی شرکتی بدون اخذ مجوز از سازمان‌های مربوطه اقدام به دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه‌های لیزر و زیبایی می‌کند.

افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را بازدید کردند که مشخص شد محل یک باب ساختمان سه طبقه اداری مسکونی بوده که مقادیری دستگاه لیزر و زیبایی در محل دپو بوده که کالاها فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: مدیرعامل شرکت به ماموران پلیس اعلام کرد در خصوص کالاها هیچگونه اسناد و مدارک مثبت گمرکی در اختیار نداشته و مجوزی نیز از سازمان های ذیربط در خصوص فعالیت شرکت اخذ نکرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کالاها شامل تعداد ۴۴ دستگاه لیزر و زیبایی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۸ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، گفت: مصرف‌کنندگان تجهیزات، داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلایل انقضای تاریخ، نداشتن استاندارد لازم، معمولا به انواع مشکلات، بیماری‌ها و امراض پوستی دچار می‌شوند.

کد خبر: ۲۷۸٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha