۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
ادامه معاملات مثبت و پویا در اسفند ۱۴۰۲

ادامه معاملات مثبت و پویا در اسفند ۱۴۰۲

شرکت سرمایه‌گذاری وپویا در ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۲۱ درصد رشد در سودآوری داشته و در معاملات بازار سهام همچنان روند مثبت خود را حفظ کرده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت سرمایه گذاری پویا با نماد در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ به ازای هر سهم ۱۰۰ تومان سود شناسایی کرده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.

«وپویا» با سرمایه ثبت شده ۷۰۰ میلیارد تومانی طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ مبلغ ۷۰۱ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است.
در حال حاضر شاخص کل بورس یک میلیون و صدور چهل و هشت هزار واحدی قرار دارد که زیر مقاومت است و از آنجایی که در چند ماه گذشته یکبار شاخص کل بورس به محدوده دو میلیون واحد رسید و بعد دوباره رو به بالا حرکت کرده است به نظر می رسد نمادها در کف حمایتی خود قرار گرفته اند.
نماد وپویا در سه ماهه اخیر رشد چندانی نداشته، اما در یک ساله بازدهی ۶۲ درصدی داشته است. با توجه به اینکه اندیکاتورهای این نماد در یک موقعیت مثبت قرار دارند. به طوری که روی ابر سبز قرار گرفته و کیجونسن گارد صعودی دارد و مک دی هم افزایش ورود پول را نشان می دهد. از این رو به نظر می رسد بعد از کمی دست به دست شدن سهام دوباره روند صعودی خود را دنبال خواهد کرد.
از طرف دیگر چینش پرتفوی این شرکت سرمایه گذاری متنوع است به همین دلیل به شدت مورد توجه سهامداران قرار دارد و در یک محدوده رنج مثبت می زند.
در حال حاضر بسیاری از فعالان بازار سهام توصیه می کنند که مردم به جای خرید مستقیم سهام باید از صندوق ها خریداری کنند یا سهام شرکت های سرمایه گذاری بخرند که کمترین نوسان و رشد پایدار را دارند.
با توجه به اینکه شرکت مالک ۴۹.۵ درصدی رتبه‌بندی اعتباری پایا است و بزرگ‌ترین سهم بازار را در میان سه شرکت فعال در این بخش را دارد بر همین مبنا رشد خوبی در سال‌های اخیر داشته و نسبت (پی/ ان ای وی) در سه ماه اخیر هم از محدوده ۵۰ به حدود ۷۵ درصد رسیده و هنوز هم جذابیت دارد.

کد خبر: ۲۷۸٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha