۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
مراکز معاینه فنی تهران در نوروز فعال است
سرپرست شرکت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران:

مراکز معاینه فنی تهران در نوروز فعال است

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از خدمت رسانی حداقل ۸ مرکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش بازار، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران، ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید در توضیح جزئیات نحوه فعالیت مراکز معاینه فنی در ایام تعطیلات نوروز گفت: در ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ مراکز بیهقی، شهید آبشناسان از ساعت ۷ الی ۲۲ و کلیه واحدهای سیار و مراکز معاینه فنی به استثنا ابوذر و چیتگر از ساعت ۷ الی ۱۴ فعال هستند.

وی افزود: از دوم فروردین ماه الی چهارم فروردین ماه مراکز بیهقی, شهید آبشناسان از ساعت ۷ الی ۲۲ و مراکز خاوران، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، ایران خودرو ۵۰۶۲ از ساعت ۷ الی ۱۴ فعال هستند. همچنین در روز شنبه -۴ فروردین ماه- مرکز شقایق به جمع مراکز فعال در این ایام اضافه می‌شود.

میرزایی قمی در خصوص فعالیت مراکز تا ۱۳ فروردین ماه تصریح کرد: در روزهای غیر تعطیل شرایط کاری مانند سایر روزهای عادی است که شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی ستاد معاینه فنی خودروهای تهران inspection.tehran.ir از وضعیت کاری مطلع شوند. گفتنی است خدمت رسانی به شهروندان در روزهای جمعه ۱۰ فروردین ماه و ۱۲ فروردین ماه در مراکز بیهقی و شهید آبشناسان از ساعت ۷ الی ۲۲ و مراکز شقایق، امام رضا (ع)، شهدای زمان آباد، بعثت، فداییان اسلام، آزادی از ساعت ۷ الی ۱۴ انجام خواهد شد.

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران در خصوص فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ایام تعطیلات نوروز اظهار داشت: با عنایت به سفرهای نوروزی و اهمیت انجام معاینه فنی پیش از سفر جهت اطمینان از وضعیت سلامت و ایمنی خودروها و همچنین مشمول معاینه فنی شدن بخشی از خودروهای تولید سال ۱۳۹۹ این ستاد جهت تسهیل در ارائه خدمات شایسته به شهروندان نسبت به ادامه فعالیت تعدادی از مراکز منتخب معاینه فنی شهر تهران در این ایام اقدام نموده است.

وی در پایان در خصوص نحوه پذیرش در مراکز معاینه فنی تصریح کرد: بنا بر درخواست شهروندان ظرفیت پذیرش حضوری در مراکز افزایش یافته و در کلیه مراکز پذیرش حضوری نیز انجام می‌شود. البته توصیه می‌شود شهروندان حد الامکان از مراجعه اینترنتی استفاده کنند.

در حال حاضر با توجه به اقدامات انجام شده در خصوص افزایش خطوط معاینه فنی و ساعت کاری مراکز و همچنین مدیریت صف از طریق پذیرش اینترنتی کلیه مراکز فاقد صف انتظار بوده و شهروندان در صورت سلامت خودرو می‌توانند در کمتر از نیم ساعت نسبت به انجام معاینه فنی خودروی خود اقدام کنند.

گفتنی است؛ اولویت پذیرش در مراکز با مراجعین اینترنتی بوده و نحوه پذیرش حضوری به نحوی مدیریت می‌شود که باعث ایجاد صف و اتلاف وقت شهروندان نشود.

کد خبر: ۲۷۸٬۸۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha