۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
رویداد فرآوری و فناورانه صنعت چرم در استان سمنان برگزار شد
رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان:

رویداد فرآوری و فناورانه صنعت چرم در استان سمنان برگزار شد

سمنان- مداح رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از برگزاری نخستین رویداد فناورانه در صنعت چرم دستدوزی استان خبر داد.

داوود مداح در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه رویداد فناورانه در صنعت چرم دستدوزی استان سمنان با همکاری دانشگاه سمنان و اداره کل میراث فرهنگی این استان برگزار شد، تاکید کرد: تجاری سازی روند دوخت صنایع دستی مبتنی بر چرم از محورهای این برنامه بود.

وی با بیان اینکه این رویداد برای نخستین بار با حضور ۲۰ نفر از هنرمندان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد، افزود: حمایت از بانوان صنعتگر و مشاغل خانگی محور اصلی این رویداد بود.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و هنرمندان فعال در زمینه صنایع دستی مبتنی بر چرم با برگزاری این رویداد خبر داد و ابراز کرد: حمایت از این صنعت چرم دوزی در استان سمنان هدف اصلی رویداد است.

مداح بیان کرد: حمایت‌های لازم در حوزه صنایع دانش بنیان از هنرمندان و برترین‌های رویداد فناورانه در صنعت چرم دستدوزی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه رویداد خلاق محور و مسابقه آزاد مهارت چرم دست دوز با همکاری میراث فرهنگی استان سمنان برگزار شده است، تاکید کرد: افرادی که خلاقیت های خوبی در این زمینه دارند برای نخستین بار گرد هم آمده تا تجربیات خود را با هم به اشتراک بگذارند.

کد خبر: ۲۷۸٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha